Leema Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Berre fordi eg kjøpte meg ny hatt (frå etsy, vintage.) Det er alt for få folk som går med hatt. Hatt er snasent og lekkert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bestilte samme trench som lokeland gjorde for en tid tilbake (bare at jeg bestilte XL/US M, da...). Denne her. Hadde ikke så store forventninger til den, men stoffet kjennes ok ut. Litt korte armer på den, men... Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nye klær kjøpt i Danmark. Forventer litt slakting Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Får vel poste her jeg også, siden jeg ikke har postet her før. Keep in mind that jeg har vært hettgenser/joggebukseslask inntil nylig. ^^ Dette er typisk slik jeg kan finne på å kle meg. Konstruktiv kritikk ønskes. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jaja. Får vel inventionally poste et innlegg her jeg også da Kjøpte meg ei langermet skjorte (rødstripet) forrige uke. Hva synes dere? Elendig kamera, men rødfargen er en mellomting av standard rød og plommerød. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) . Endret 19. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ny skjorte. Buksa ble kjøpt i fjor. Tok med et nærbilde som viser fargene bedre enn "helfigur"-bildet. Bestiller skoene i morgen. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ble ikke noen sko på meg nå som de har halvert antall størrelser og jeg bare har tre å velge mellom. Men denne bag'n er faktisk bestilt nå i dag: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Nye innkjøp. Skjorten, cardiganen og skoene er kjøpt i dag. T-skjorten er noen uker gammel. Slimfit skjorte fra H&M. Cardigan fra These Glory Days. T-skjorten husker jeg ikke hvor er fra, men er kjøpt på Volt Semskede sko fra Zara. Totalt under 800,- Endret 21. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ny genser: Vanskelig å få inntrykk av fargen på bilder. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gammal butikkdame kjole frå 60-talet eg fant på bruktbutikkjen. Veit ikkje heilt om eg likar den, følar eg heller meir mot 50-talet, stilmessig. Mennehhe. Den er litt morosam Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ukas kjøp: Pique: Tommy Hilfiger T-shirt: Flippa K Shorts: Jean Paul Sko: Noodles Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Noen av innkjøpene fra Frankrike og Italia:Cardigan og skjorte fra Emporio Armani, tenker å bruke dem med beige chinos og lilla loafers Skjorte fra Emporio ArmaniPiqué fra VersaceSolbriller fra Dior+ en enkel hvit shorts fra et merke jeg aldri hadde hørt om, Rstyled.Blir sikkert flamet for solbrillene, men jeg digger dem Endret 27. juli 2014 av Jonas. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Poster opp litt av det jeg kjøpte på ferie. Sneakers fra Nike, billige seilere jeg fant på Eurosko til halv pris. Funker fint til jeg finner meg et par med Sebago eller Sperry seilere. (Allerede blitt brukt litt når jeg tok bildet.) Oxford fra PRL. Skjønner ikke hvorfor bildet ble så ekstremt dårlig, men de får bare være. Gidder ikke ta et nytt ett nå. Kjøpte også 2 nye Jeans, men de gidder jeg ikke ta bilde av. Skal se om jeg ikke får opp noen Fitpics imorgen. Har kjørt bil i 8-9 timer idag, så det gidder jeg ikke nå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Altfor lenge siden siste post her. Navy trench som jeg arvet av bestefar Dokumentmappe i skinn jeg arvet av oldefar. Jeg skal få satt på en skulderreim på denne. Endret 26. juli 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå