Coa Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) . Endret 14. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Pocketsquare og slips fra smartguy.dk for omtrent hundrelappen. Fargene var ikke helt som forventet, men de er like og matcher så det burde vel være en kurrant kombo? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Navy dress fra House of Singles Navy slips med hvite prikker fra Volt Badeshorts Vic Pen shors H&M Skjorte - Uvisst. Fant den på et avslutningssalg for 300 Sandaler - havaianas (Urban) Bildet med shorts osv lyver litt, forresten. Det er litt mørkt. Dere må leve med flekker på dressen. Har ikke rukket å levere den på rens etter forrige ukes eskapader. Endret 10. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ammagaad, jeg gjorde det! Var overskya og grått her i dag, men likevel altfor varmt til å gå sånn (oppdaga jeg da jeg var halvveis til Laksevåg, selvfølgelig). Hadde jeg visst det så hadde det i alle fall blitt lettere sko og lys strømpebukse. Men man lærer så lenge man lever. Skinnjakke fra Voice of Europe Kjole fra mørkeloftet (sannsynligvis har den vært oldemors nattkjole for ørten år siden) Sko fra Zara Lurer egentlig litt på hva dere gutta her synes om denne typen stil på jenter. Er vel kanskje ikke akkurat det dere liker best å se, men... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Er ganske likt som sist onsdag (?), men med skjorte denne gangen. Fargene ble ikke helt optimale på bildene, men de to til høyre har noenlunde riktige farger Edit: 6-er på kjemieksamen! *gratuler meg* Endret 10. juni 2010 av Noburu Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Antrekk for fest imorra, føler det blir litt stivt med slips i forhold til hva som er standarden for fest hvor jeg bor Skal bruke en lyseblå skjorte som er mer lys, og som har mindre dårlig passform. Slakt meg, spesielt passformen på skjorta :) Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Måtte bare ha Big Pony på sokkene mine Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Dagens innkjøp: Shorte fra ToS Bukse fra ToS Chinos fra nn07 Endret 11. juni 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ny skjorte idag Tok fitpic istad og, men windows 7 klarte ikke finne kameraet :S så kanskje det kommer opp fitpic om jeg finner ut av ting her Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kveldshandel: Genser fra Lindeberg eller hva enn det heter. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dagens jobbantrekk. Regner med at jeg må skifte til litt lavere sko etter hvert 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dagens kjøp altså: 1 stk. Hvit skjorte med lilla striper og sorte knapper. 1 stk. Hvit skjort med sorte knapper. 1 stk. Sort skjorte med sorte knapper. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei og hopp godtfolk! Jeg skal på en liten tur, torsdag til søndag. Har laget noen antrekk som jeg vurderer å pakke med meg, men er veldig interessert i å høre hva dere syns. Planen er å kun pakke håndbagasje, så jeg satser på å bruke opp igjen noe av det samme på de forskjellige antrekkene, spesielt sko. Jeg satser også på at været holder, noe annet er uakseptabelt. beklager dårlig kvalitet, men det var det beste jeg fikk til. Det jeg skal reise i torsdag kveld og søndag morgen: Dag 1: Kveld 1: Her trenger jeg tips ang hvilke sko jeg skal bruke. Dag 2: Kveld 2: Tilbakemeldinger/tips/kritikk mottas med takk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 RL.com hadde salg, og $50 avslag for hver $250 du brukte, så jeg benyttet meg av sjansen! Og for å komme over $250 (endte på $249,97 med disse tre) kjøpte jeg mitt første Big Pony-plagg! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Den store omvendingen til shorts og blazer er her, fkm! Ikke mobb den skrukkete shortsen. Den var fin og strøket ganske lenge. Og ankelsokkene var ikke bra nok, men sånn er livet. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Muntlig eksamen i dag. Ifølge sensor så trakk faktisk antrekket mitt opp karakteren, så jeg takker de faste inne her for å ha påvirket stilen min i positiv retning i løpet av det siste året (dårlige bilder) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Synes selv knappestolpen er litt overkill Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Var på postkontoret og henta ein liten pakke i går: I den var det eit par sko: På jobb i dag hadde eg på meg dette antrekket: Og etterpå kjøpte eg nokre småting: Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fikk ny lærrem til klokken min i dag, fra USA. Forandring fryder: Før: Etter: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå