HOHOHOHO222 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Var å kjøpte nye sko i går. Docksides var ikke egentlig det jeg var på utkikk etter, men siden jeg ikke klarte å finne noe annet jeg likte så kjøpte jeg like godt et par . edit: la ut feil bilde. fikset nå. Endret 25. april 2010 av shoop Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nye sko fra Dinsko. 249 kr per par. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nye loafers fra nelly.com. Litt møkkete etter dagens bruk ser jeg: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jada, jada, vet jeg ikke skal ta bilder i et skittent speil, men gadd ikke å spørre noen andre om å ta bilde av meg. Fikk endelig Windrunneren i dag. Også har jeg fått mormor til å lage shorts ut av et par chinos jeg klarte å revne kneet på i fjor. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Et par nye innkjøp i dag. Heilt enkel v-halsgenser i ull. Filippa K Ser at fargen på skjorta lyger litt, blåfargen er litt lysare. Filippa K Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dagens: Superfrekke chinos: ToS til godpris. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Lenge siden jeg har vært innom diskusjon.no nå, så jeg får vel poste et antrekk når jeg er innom. Skjorte og bukse fra asos. Gidder ikke ta flere bilder, men skoene er noen hvite plimsolls, også fra asos Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ble en kjapp shoppingrunde i dag. Kjøpte disse chinosene fra These Glory Days, bare i fargen "sand", og ikke navy. og disse plimsa fra DinSko. + fem par ankelsokker fra H&M. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Crappy mobilbilde? Ja. Skjev oppbrett? Ja. Rot på rommet? Ja. Hardcore bokbind? Ja. Ellers er det jo forøvrig et helt ok fit-pic av TGD-chinosa og DinSko-plimsa. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Nye sko fra Loake og antrekket jeg hadde på meg i en bursdag i kveld. Skulle ønske jeg hadde noen spenstige sokker med blå og lilla striper, men man kan ikke ha alt. Har aldri tatt 'detalj bilder' før, så ikke vær for krasse på kvaliteten Det er knapper på skjortesnippene, forresten. Endret 7. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Innkjøp gjort litt før russetiden: Gul v-hals fra PRL i 100% cashmere. Og en hettegenser fra PRL i hvit (Trenger egentlig ikke kommentarer på denne, men jaja. Det er en hettegenser, det er et stygt plagg, men fantastisk deilig å gå med når det er russetid og buksene ødelegger alt som heter fine antrekk uansett ) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kjøpte belte til chinosene i går da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) .. Endret 25. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ny jakke fra LRG. Vad tycks? Endret 14. mai 2010 av SandyPandy Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Får ikke tid til å slenge opp 17. Mai antrekket imorra, så tar det nå istedenfor. Eneste anstendige ville vært å bruke dress, hadde bare ikke min blitt ødelagt for et par måneder siden. Kunne også gjort slipsknuta bedre, men gidder ikke stå å pirke på antrekket som jeg skulle ta av 1 minutt senere. God 17. Mai til alle faste MoV-brukere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå