Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Dro ut tidlig idag, og stakk innom Volt og Jeans-Store på Bryn. Fikk med meg, to gensere og en bukse. Hvite genseren er fra Giovanni. Genseren med striper er fra These Glory Days som ble kjøpt på Volt. Buksen er fra Kaporal og ble kjøpt på Jeans-Store. Endret 7. januar 2009 av Raste 1 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 1. Kommentarar til bileta skal ikkje i denne tråden, men skal postast her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=928419 2. Eg minner om kva som står i første innlegg i den tråden: Utsagn som "Jævli stygg" vill vi helst ha oss frabedt, kom gjerne med kritikk, men begrunn det og hold deg saklig. Eit par innlegg er sletta. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Plimsoll Nike Shox OZ (Treningsko) ToS Idol H&M V-hals tee Nudie Jeans Bruuns Bazaar V-hals 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hadde en halvtime å slå i hjel før fysioterapauten, så fant ut at jeg skulle slenge opp relativt kjedelige og casual "sette-seg-inn-i-bilen-til-fysio" antrekk på et annet forum, så legger det like godt ut her og. Fillipa K tee og chinos. Endret 14. september 2008 av Homme 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) På vei til jobb i dag tidlig, relativt enkelt grunnet jobbantrekk er dress og bytter på jobb. Antrekket mangler belte og småting og buksen ble strøket. Endret 14. september 2008 av Homme 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) ... Endret 25. juli 2010 av Henrik C 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Dro til innkjøp av en genser/jakke, og jeg fant den på Carlings. Merket er Diesel, og den kostet 1700 kr. Eller 1600. 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Dagens enkle antrekk på mislykket bytur.. ToS ToS Sorte standar Gucci velcro, mørkeblå kashmiere cardigan (RL) Endret 6. oktober 2008 av Homme 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Nytt plag Merke: Poco Loco Endret 16. februar 2011 av Chuck Bass 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Dagens lille runde.. Bukse var ikke så krøllete... New Era, ToS, Fillipa K, Fillipa K Endret 6. oktober 2008 av Homme 1 Lenke til kommentar
floww Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) kjøpte ny skjorte på lørdag, og dro på fest samma dagen. tenkte jeg kunne poste antrekket tigerofsweden skjorte, bläck slips, j.lindeberg belte, replay jeans, puma sko, dolce&gabbana klokke + et leather wristband jeg ikke husker hvorfra. stuffet er 100% fra utlandet skjorte, slips, jeans, belte, sko er fra Individ og MQ - begge svenske butikker. tenkte på en småpreppy/rocka stil. endte opp med å slenge på et skjerf på før jeg gikk ut tho. Endret 29. september 2008 av floww 1 Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Kjøpt inn ny sko/støvler for høsten/vinteren, men ikke helt heldig med fargene på mobilkameraet. Mørkere (rust, bronse eller noe), ikke så grå som det kan se ut som: 1 Lenke til kommentar
mesha Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Adidas . Kommer nok med flere bilder senere av andre stile/klær 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) På vei til frisøren RL Fillipa K Endret 6. oktober 2008 av Homme 1 Lenke til kommentar
floww Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) en annen klesstil casual rock: vailent skjorte, levis T, replay jeans, timberlands, tigerofsweden belte, fossil klokke, og random wristband + necklace. pleier også å bruke skinnjakke til dette Endret 6. oktober 2008 av floww 1 Lenke til kommentar
mesha Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjøpte skjorte og belte i dag. Prøvde skjorta kjapt sammen med vanlige jeans. Skjorta skal egentlig brukes sammen med dressbukse som jeg kommer til å bruke på onsdag. Da har jeg og en kompis bursdagsfest: ). Blir 18 på torsdag tough;P Kommer til å legge ut et nytt bilde på onsdag med hele antrekket; ) 1 Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Her mangler jeg bare de vanvittig maskuline vantene mine, så er jeg ready to go: 1 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Legger inn et temmelig casual bilde, siden det stort sett er det jeg går med Genser er Oakley, kjøpt på Hemsedal sport for 800,- T-skjorte er Oakley, ikke fullt så plain som den ser ut, men genser dekker over. Ble vel kjøpt på Orlando Pr1me Outlets til den nette summen av en femtilapp Belte er også Oakley (!) og ble vel også kjøpt på Outleten for 120,- Buksa ble kjøpt på Jack & Jones for 700,- tror jeg Jada, jeg liker Oakley Får også slenge inn et bilde av skoene mine, merket er Adidas, og ble også kjøpt på Pr1me Outlets for gud vet hvor lite Endret 8. oktober 2008 av Blarcky 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Et veldig kjedelig bilde i dårlig kvalitet, men tråden trenger litt aktivitet. Jeg slang på meg noe enkelt, siden jeg bare skal opp på univ. og lese. Utenpå bruker jeg en svart, enkel jakke fra Matinique. Skjorte fra Bertoni, White Kolleksjonen. Bommulsbukse fra ukjent merke. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjøpt ny genser, Acne Kongo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå