PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Ny badeshorts, kjøpt på Selfridges da jeg var i London for noen uker siden. Ralph Lauren Hawaiian Lined Swim Boxer Trench fra Banana Republic også kjøpt i London. Finner flere bilder her Endret 6. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
galskab Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Handlet kler idag; J. Linderberg cardigan H&M slips Kjøpte også en lyseblå plaid skjorte fra Mexx på Solid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Det er vanskelig å fotografere de med blitz. Da trer sømmene veldig godt frem. Er litt usikker på om jeg skal beholde de eller ikke. De er litt små, og jeg er ikke sikker på om jeg klarer å "pulle off" dem, siden de er så skinnende. Endret 6. mars 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Kjøpte meg ny weekendbag fra Tiger i dag Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) .. Endret 25. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Fått noen fine ting av damen og en venn denne helgen Gant V-hals og Hilfiger polo som jeg fikk av damen Hugo boss slips, mansjetter og pocket square som jeg fikk av en venn J. Lindeberg cardigan jeg kjøpte. Jeg har hatt en helt lik en en stund, men den havnet i tørketrommelen med en tabbe og ble til en liten klut Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Dagens nettkjøp: Pocket squares Tom Ford Gucci Fikk veldig fin pris på de fra en fra Styleforum, så da slo jeg til. Nye med merkelapper, naturligvis. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) New shirt! Endret 10. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) ** Endret 11. mai 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Kjøpte meg denne dressen i dag Er mars utgaven! Er så klasse Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Innkjøpene i New York: V-necks fra Alfani og piquer fra RL V-neck genser fra Alfani og RL Jakke fra Theory Sko fra Bruno Magli Sneakers fra FILA Ascots fra JS Black Pocketsquare fra Tom Ford Pengeklype fra Geoffrey Beene Messengerbag fra Cole Haan Edit: La til fitpic av jakken Endret 11. mars 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Muttern kom overraskende nok hjem med en seilerjakke til meg. Hvorfor hun fant på å kjøpe den vet jeg ikke, men hun mumlet noe om g-sport og noe nedsatt pris og noe greier. Ikke helt kliss lik den der, men ganske så lik. Kan tenke meg modellen under eller noe. Hva syenes folk om slike jakker? Virker som en veldig solid jakke og for å ikke snakke om vantett jakke. Kanskje ikke så rart når det er en seilerjakke men, hehe. Vet det er litt delte meninger rundt slike jakker. Noen synes nok det er tåpelig om du ikke seiler selv og kanskje litt 2008? Endret 12. mars 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hey. Alle klærne er fra H&M, unntatt chinoen som er fra JC. Ullsokkene er strikka av bestemor, hehe. Bruker vanligvis noen sorte 8-hulls Doc Martens. Bruker forresten en blå cardigan over skjorta vanligvis, men det var sølt øl på den, så den er til vask. Endret 12. mars 2010 av ole.e Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 Siste innkjøp: Sebago Docksides i navy fra eBay. Slipper også unna toll og moms, så det blir ikke mer enn 712 kroner. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Ny chinos fra Morris. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Prøvde og spre litt vår idag, og kjørte en bond look-alike. Ikke skyt meg for at passformen på genseren og buksa ser helt ille ut, speilet lyver. Ser også at kragen på skjorta så særdeles uheldig ut der! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Endelig! Etter mye frem og tilbake lå det endelig en hentelapp i postkassa mi. La meg understreke at det aldri var noen problemer som skyldes saddleback. Er vanvittig fornøgd. Kvaliteten er helt latterlig og den lukter herlig. Tror jeg må sove med denne i natt. Kan ordne flere og bedre bilder om det er ønskelig, samt. en lite filmsnutt er alltids en mulighet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Fikk mine plimsolls idag Har skrevet en liten handleliste til når jeg får lønning NN07 pique nn07 beige chinos ankelsokker hvite acne max cash h&m stripete t-skjorte sebago seilersko lindeberg johan jeans grå bukse mørk chinos Hva er forresten lov å bruke i seilersko? Bare barbeint eller ankelsokker og? Endret 20. mars 2010 av Overdox Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Mine favorittklær Endret 22. mars 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Okei gutter, man the harpoons! For nå har KongKake bestilt en jakke dere kommer til å slakte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå