marvol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Meg på russeball, var det beste jeg fant.. Skyt i vei! Edit: Fant et bedre: Ser nå at sort sløyfe neppe var like win som en rød trolig hadde vært .. Endret 12. januar 2010 av marvol Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da ble det ny skjorte i dag, da: (Strøk den ikke før bildene ble tatt) Men nå trenger jeg jo også mansjettknapper... Forslag til farge/hvilke som passer bra til denne skjorten? Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) I dag var vel antrekket det jeg vil kalle "kjedelig". Men det får gå. Se bort i fra at kroppen min ser firkantet ut. (: Genser fra Zara, skjerf og bukse fra Hm. Svart armbånd fått av kjæresten Endret 12. januar 2010 av Leonie Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Dette ankom posten idag. Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hadde planer om å legge ut gårsdagens antrekk som var vesentlig mer spennende enn det forrige, men jeg var så uheldig å miste kameraet i gulvet og ødelegg det i forrigårs kveld så det blir nok enn stund til neste gang. Har desverre også en forhistorisk mobil som tar elendige bilder. Støvlettene jeg kjøpte meg forleden dag fra Skopunkten.no 399 kr Hva syns dere? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Den nye jakka mi ligger i Oslo nå, håper jeg får den i morgen, dog tviler så trege som Posten er. Er vel en del her som har negative meninger om disse typer jakker, big text and all, men jeg liker den. Endret 14. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Dagens skoleantrekk: Ja, speilet er skittent og mobilkameraet mitt suger, men jeg gidder ikke å vaske speilet bare for å ta et bilde og jeg fant ikke batterier til et av kompaktkameraene vi har liggende. Forøvrig er det half-zip fra PRL i lammeull, den jeg kjøpte fra Ralphlauren.com. Skjorte fra Acne, ligger bilde et par sider tilbake. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Trenchcoat fra Corneliani *SNIP* Endret 19. januar 2010 av Nash Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ny bukse, Acne Max Cash. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sebago sko med semsket skinn Bildet er tatt med et iPhone, ergo, crappy bilde som ikke gjør rettferdighet mot skoene Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nye kicks. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry15034821 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Cheap Monday Autobahn Unwash - en smule for stor (32/32), men skal visst krympe etter første vask (altså om en god stund ) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Handlet litt i dag. Alt er nytt utenom skoene. Kjole fra Vero Moda Sko fra Peter Kaiser Strikkekjole fra Vila Tights fra Transparenze Sko fra DinSko Strikkekjole fra Yaya Sophisticated Smykke fra PuiPui Strømpebukse fra Pierre Robert Armbånd fra PuiPui Lenke til kommentar
mesha Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fant et bilde jeg glemte å poste for ei stund siden. Antrekket hadde jeg på rundt juletiden tror jeg. Tilbakemeldingen jeg fikk fra folk var at stilen minte om de fra "Inglourious Basterds". De har jo digg stil, syns nå jeg;) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) PRL Rico Verro Gant Endret 17. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) ** Endret 11. mai 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Flere/bedre bilder kommer på torsdag/fredag. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hastekjøp på lørdag før en bytur, skjorte fra Ruffle & Bow. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Half-zip fra PRL. Seff har jeg en snus på bildet, tenkte ikke over det. Bildet er tatt før frokost på bølgen & moi på lørdag så var ganske trett. Dere kan vel sikkert se hvorfor kvaliteten ikke er helt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå