KimNK Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Litt i siste liten med å tenke på dette i dag, men trur det vart ok. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Antrekk nyttårs: Her ser man kjolen bedre: Grunnet -18 grader så ble det desverre Fjällrävenjakke på meg mellom 12 og halv et. outfit_nytt_rs.bmp kjole_nytt_rs.bmp jakke_nytt_rs.bmp Endret 1. januar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Nyttår H&M skjorte H&M blazer NN07 chinos Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) .. Endret 25. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk mail om at Filippa K i Skovveien har salg, så stakk ned en tur og fant en skjorte. 700,- Ble desverre ikke noe fit-pic denne gang da lyset på badet gjør det vansklig å se detaljer og mobilen er av halvveis kvalitet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Har visst ikke postet det jeg fikk til jul; Sort half-zip fra PRL I lysegul og sort Skjerf i lammeull fra Gant. Dagens og lørdagens innkjøp: Skjorte fra Acne Salg, endte på 600 kroner. Snowboardjakke fra DC. Ikke noe jeg vanligvis ville gått med, men den fungerer godt i bakken! Kostet egentlig 2000, men fikk den til 1600, og fikk med en bokser fra DC på kjøpet. Kjekt å ha en bror som er sponset av lokale skatebutikken! Endret 4. januar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Forgive me father, for I have sinned! Dro på salg i dag også, veldig fornøyd. Skjorte fra Acne, ser litt "røff" ut i stoffet, men er veldig god og myk. Skjorte fra Filippa K, samme som Kavinsky postet tidligere. (Sorry, men den var så fin!) V-hals fra Filippa K. Fikk halv pris på alt, butikkeieren ga meg 50% på v-halsen i stedet for de 30% det egentlig var. Første gang jeg har fått ekstra rabatt i en butikk for å handle der mye, så det var jo litt artig. Forøvrig er bildet litt dårlig, det er egentlig en mørkeblå genser, men kameraet til pappa ville ikke oppføre seg ordentlig på badet. Endret 5. januar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Bedre kamera Genserjakkke (har det ett navn?) fra TOS Bukse TOS Skjorte TOS Frakk Esprit Endret 5. januar 2010 av Noburu Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Årets første kjøp. T skjorte fra D&G Den umenneskelige kulden i Trondheim tvang meg også til å kjøpe en Filippa K cardigan. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) e Endret 23. februar 2012 av MRØ Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Ta det i kommentar-tråden så får du garantert svar. -- Ny skjorte, fra Acne. Kjøpt på MAS for 1000 kr. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Trengte litt farger Jakke fra WESC, T-skjorte fra Makia, jeans fra Cheap Monday og sko fra Diesel. Endret 9. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Ny skjorte fra Moods. 500,- på salg.(50%) Beklager shitty bildekvalitet, men jeg er tydeligvis nervøs og dermed skjelven på hånden... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Her er salgets fangst. Navy har tideligvis blitt til lilla i lyset V-hals fra Hugo Boss Cardigan i merinoull fra Filippa K Button down-skjorte fra PRL Kjøpte også disse skoene fra Nilson for å ha noe å bytte på fra de sorte bootsene. Fant et par perfekte fra Corneliani hos Kiman som var på 50% av 4099,-, men hadde desverre ikke råd :\ Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Ble et par skinnhansker på meg på fredag (ikke lett som man skulle tro å ta bilde av sin egen hånd...) Lenke til kommentar
Helgah Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hadde sjølvsagt på strømpis ute. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Borte Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Klar for vinterkulda! De hvite flekkene er på speilet. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Var ikke kun de nedslaktede hanskene jeg kjøpte på fredag. Også denne bl.a.: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Endte med at jeg kjøpte en duffelcoat da jeg ikke fant noen peacoat i min størrelse. Kjøpte lik den på bildet, bare i sort (fant kun små bilder av den i sort) fra Tasso Elba: Sort versjon kan sees, bare velg sort under bildet på linken link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå