The_Darkness Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Julen nærmer seg, så da må man jo noe nytt. Tiger dress, New Bates, svart. En helt fantastisk Stenströms skjorte: Rød/hvit stripete, blå knapper m. gul knappetråd, blomster inne i krage Paul Smith mansjettknapper, ikke akkurat de på bildet. Samme dame, men knappene er runde. Ja, jeg vet at det er en smule harry, men jeg syns de er kule til den rette anledningen. Tilleg et Amanda Christensen slips og tørkle, svart med lille striper. har ikke bilde akkurat nuh. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Skjorte: Polo Ralph Lauren Jeans: Acne Max Raw Skjorten er ikke strøket Det at jeg ligger på sofaen gjør det ikke bedre. Endret 21. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Kjøpte meg nettop dette: Sko som var på salg: Bukse: Ja, jeg er fan av j. lindeberg, men plaggene de lager passer meg så bra bare Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Da ble det boots i julegave til meg selv. 2300,- hos Filippa K i Skovveien. Ja, jeg har en cola-flekk på stuebordet Endret 23. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Kveldens outfit (sikkert brutt noen "mote-lover", men jeg prøvde hvertfall å få til noe nice ) og ting jeg fikk som var noenlunde mote og velvære -relatert. Hjertet med godis og slikt oppi fikk jeg av dama, sammen med morgenkåpa og bokserene. Ziphooden skal byttes tenker jeg da den er strl. L og jeg bruker M. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Gitt at far tok hintet om hva jeg ønsket meg til jul kommer det hi-res bilder fremover, inntil videre får MacBooken hans duge. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Tøff på badet. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Deprimerende bildekvalitet, men gir en pekepinn: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Da var ny lommebok bestilt. Dog var det kun pre-sale og den blir ikke sendt før tidlig februar. Makr - Angle Wallet, Horween - Ox Blood Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Fikk klokke av søster til jul. Jeg er glad i å gå med klokker, men det er veldig få som passer og ser bra ut på meg siden jeg har så tynt håndledd. Denne så faktisk bra ut og passer jo til det meste. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Beltet fra Hackett jeg fikk til jul Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Kjøpte disse idag: I morgen blir det en av disse: Vad tycks? Endret 27. desember 2009 av Piranha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Da kan jeg poste de to genserne jeg fikk til jul. J. Lindeberg cardigan og v-genser. V-genseren er litt annen blåfarge enn på bildet, men fant ikke bedre eksempler og gidder ikke å ta bilde med kamera. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Bestilt fra RalphLauren.com Lambswool Half-Zip Cotton Half-Zip Custom-Fit Vintage Chino Stripe Webbed Belt w/ Leather O-Ring Web Belt Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hansen & Jacob 5-pocket navy Oliver Sweeney Notch boot Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Nyttårsantrekk - kommentarer? Rødt eller grått tørkle? Endret 29. desember 2009 av atsjoo Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Helt random antrekk: Juleantrekket: Beklager for shitty bildekvalitet, men mobilen har sine begrensninger... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Fant visst et slips og et belte i skuffen her hos faren min (en skuff jeg sjeldent ser i ) som jeg synes så ganske greit ut. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Fikk meg noen nye plagg på salg for noen dager siden. - Rød Lacoste pique - Grå cardigan fra Fred Perry. Og en helt plain navy chino. Godt nyttår! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Er årets første i denne tråden med antrekket fra nyttårsaften jeg. Bildet ble litt mørkt, men det var enten det, eller et alt for lyst et (drittkamera). Så da får ris (mest sannsynlig?) og ros komme. Endret 31. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå