Thatchy Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Må si jeg digga skjorta di Thrice ^^ Mitt antrekk i dag: Skjorte: Burberry. Kjøpt på Sawgrass i Florida, utrolig lett og deilig når det er varmt ute. Shorts: Abercrombie & Fitch. Bestilt på A&F , utrolig bra side med masse fete og billige klær. Anbefales. Sko: Burberry, kjøpt på Paul & Pauline i Drammen. Men som sagt, ta en tur innom hjemmesiden til A&F, et merke med fete klær, utrolig god kvalitet, og ganske rimelige klær. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Er i ferd med å bestille disse plaggene fra forever21.com Ciara Pleated Tunic Ruched Sleeve V Neck Top Safari Cotton Jacket Metallic Kimono Top High Waist Plaid Short Linen Cotton Short Grace Knit Top Headphone Tee V-Neck Knit Dress Puzzle Piece Tee Cropped Pointelle Cardigan Endret 31. mai 2008 av d0lly Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Siden det er så dødt her legger jeg opp to relativt kjedelig bilder.. bilde 1: Fillipa K, Rl polo bilde 2: JL, Hugo Boss Begge ble kombinert med hvite plimsolles og hvite og sorte solbriller (Gucci) Endret 12. juni 2008 av Homme Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Nyeste i skapet mitt er en slik: Samt én hvit og én lyseblå Polo RL-skjorte. Endret 8. juni 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Dagens innkjøp: Whyred Smith, grey. 600 SEK, nedsatt fra 1000 SEK. Whyred. Ukjent modell. 600 SEK, nedsatt fra 900 SEK. Originalpris var 2000 SEK. Vest u grått fra Filippa K. Tror originalpris var 1200 SEK eller 1300 SEK, men jeg betalte kun 200 SEK. Finner ikke bilde nu. Pluss et par sko fra Vans, og en hvit t-skjorte fra H&M. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Dagens antrekk til Jay-z konserten: Mørke regular fit jeans (DG Mainline) Oversized tee (Mark Jacobs) Ikke på bilde: Brun klokke (Jaques) Brunt og himmelblått flettebelte Disse sneakersene: Akkurat samme blåfarge på belte og skoene. Endret 5. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg beklager for dårlig kvalitet, men walkman-serien til SE er ikke kjent for å ta gode bilder i dårlig lys. Stresset litt, så glemte sokker -Ny trench fra Bertoni -Bommulsbukse -Svart v-hals Ris og ros er som vanlig velkomment i kommentartråden Endret 28. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Dagens antrekk, ned til byen å handle litt bare. J.Lindeberg Hugo Boss ToS Idol Gucci Gucci Endret 30. juni 2008 av Homme Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Et par nye innkjøp: Belte fra Ralph Lauren. $32 med 20% off Polo fra Polo Ralph Lauren. $50 Helly Hansen seilersko. Buy one, get one, så vi betalte $110 dollar for to par. (og så fikk vi 20% rabatt på de og en jakke til $105) Quiksilver shorts, $30. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Gjekk nyleg til innkjøp av denne dressen på eit Macys-varehus i Miami. Calvin Klein Three-Button Charcoal Wool suit (er ganske sikker på at det er eksakt denne): Gledar meg til å bruke den! Har også fått meg nye loafers frå DC (modell: the Villain); + Raud ziphood frå American Apparel, kjøpt hjå outlet store ved South Beach Miami (ikkje meg på biletet altså . Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Kjøpte meg nye Levi's sko i går og et par t-skjorter som det ikke var verdt å ta bilde av. Fortsatt ikke funnet ut hvorfor jeg ikke får legge inn bildet direkte i tråden. http://bildr.no/view/228644 Endret 18. juli 2008 av Blindgate Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Ble en del bilder her. :o Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Siden det er så stille her nå, slenger jeg opp et bilde av min andre side, nemlig hiphop. Antrekket ble brukt under Ice Cube konserten. Slimfit lyse jeans (Nudie) New Era Oldschool nike`s. Fargene på sko og hood er like. Endret 20. november 2010 av Homme Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Noen innlegg er slettet, les reglene i første post. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Dagens: Cardigan fra Zara Skjorte fra ToS Bukse fra Acne Jeans Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Dagens kjøp: Pique fra White, kjøpt på Bertoni. 300 kr. Jean Paul bukse, kjøpt på Boys Of Europe. 800 kr. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Tilfeldig dag på en klovnetur på byen. Skjorte og bukse fra Dolce & Gabbana. Vest fra Hugo Boss. Belte og sko fra Gucci. Misc. armbånd. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Sommerantrekk for late dager på stranden. Både skjorte og shorts er fra Polo. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Skal kanskje kjøpe meg dette: http://www.karmaloop.com/products.aspx?Pro...;VendorCode=KNO http://www.karmaloop.com/products.aspx?Pro...;VendorCode=ANL Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Gårsdagens: Dro faktisk inspirasjon av Chris Brown ( ) Og siden linsa på mobilen min er fucked up blir det kun bilde av "inspirasjonen". Men brukte en helt rød cardigan, like jeans, likt belte men har uheldigvis ikke sbtg`sa så brukte sorte sneaks med røde detaljer. Hate it or love it And for info, kjører preppy i dag og antrekket består da av lyse chinos, gucci velcro sneakers, hvit v-hals tee og sort cardigan (åpen) Endret 28. august 2008 av Homme 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå