Kavinsky Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke et klesplagg akkurat, men har fått denne i bursdagsgave! Hackett British Traveller Series Holdall Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Nye sko Vad tycks? Endret 3. oktober 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) På oppfordring. Da utgår skjortestryking (... slips og knepping). Endret 3. oktober 2009 av Kloever Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) ** Endret 11. mai 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Første post i denne tråden.. Ny frakk (?) og jeans. Coaten er fra Vailent og buksene av modellen ThinnFinn fra Nudie. Random skjerf og Noodles-sko. Kritikk er den eneste grunnen til at jeg poster! Endret 10. oktober 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Dagens antrekk for en kald morgen/dag. Genser og bukse er NN. 07, skjerf er gant og lue er peak. T-skjorte syntes ikke, men er en Diesel mørkeblå med krage. Kritikk er velkommen Edit: Lasta opp feil bilde, var ikke meningen med hånda i lomma, gidder ikke å bytte. Endret 8. oktober 2009 av WASD Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ny genser, kjøpt i Sydney: Rar kleshenger, og det at den har ligget i en koffert i 35 timer gjør ikke at den ser optimal ut på bildet, men poster sikkert et antrekk med den senere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) ** Endret 11. mai 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Slenger bare inn et kjapt bilde før jeg drar på båtførerkurs; Ikke noe spesielt, men tenkte at et bilde av hvordan jeg vanligvis går på skolen kan være greit i blant! (og ja, speilet skal vaskes, og fokuset er elendig, men dere får et lite bilde) Endret 13. oktober 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ny skjorte fra Lanvin kom i posten i dag... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skal ha ny jakke. Vurderer disse to : Tiger of sweden, 2700kr : Johnny love, 3700 kr: Vet ikke om sistnevnte er verdt 3700 kr :S Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fitpic as requested... Jeg vet den er ustrøket, men den skal i vaskemaskinen før jeg bruker den, så jeg gadd ikke stryke den kun for et bilde. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Noen innkjøp i dag: Acne Max Rage: Boots fra Timberland: Peacoat fra Filippa K: Kan ordne fit-pics, dersom det skulle ønskes. Edit: Trodde de skulle bli slått sammen til én, kan moderator fikse dette? Takk! Edit igjen: Fit-pic, med et skjerf blir det et ganske så bra antrekk: Endret 18. oktober 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Denne genseren fra RL: Kjøpte et par grå bukser fra Filippa K også, men finner ikke noe bilde. Kamera med særlig god kvalitet er det også dårlig med. Men mener de ligner et par Henrik C postet bilde av for en stund siden. Edit: Det er ikke de det ble postet bilde av. Fortsatt grå. Endret 19. oktober 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ser mange poster bilder av skjorter. Jeg foretrekker dem mye slimmere. Dressen slik jeg mener den bør være. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kjøpte meg denne jakken fra Johnny Love, og chinos fra Johnny Love ( samme som på bilde). Hva tycks? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) En liten oppsumering av de to siste måndenens innkjøp Johnny Love: Clyde, Brun peacoat. Solar 1001 Leon 2002 Filippa K: Den grønne skjorta på bildet Grå Cardigan Acne Pop Tees Age, i fargen Purple Haze. (fargen kommer dårlig frem på bildet) MAX RAW MOD Thunderhole Modern Amusement Tee NN07 SIMON Cord chinos, navy CHRIS, skjorte Sløyfe Paul Smith Dress, samme modell som på bildet, men i grå, med lilla foring. Sydde inn buksen fra kne og ned for å få en bedre fit. Og tilslutt sko fra FOLK Clothing Armstrong Bitter Chocolate. Det var hvertfall det jeg kom på nå. Edit; D&G POWER Endret 27. oktober 2009 av The_Darkness Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 3 nye kjøp: Max Thunder Max Cash og noen chinos som jeg ikke fant bilde av i farten: Ken Deep Black --- Noen synspunkter på denne skjorten?: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Poster lite fitpic så fort som mulig. Endret 28. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå