frostbitten Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe en Neonode N2... Tips????? Lenke til kommentar
stianjohans1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 elkjøp Funker nok ikke det nei... Noen andre plasser? Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er nok bare elkjøp evt finn.no. Hvorfor funker ikke elkjøp? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skal du ha neonode så må du nok kjøpe hos elkjøp eller så må du kjøpe brukt. Elkjøp har enerett på Neonode. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Elkjøp og Lefdal er de enste som selger neonode. hvorfor ikke bare stikke innom en lokal butikk? Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Elkjøp og Lefdal er de enste som selger neonode. hvorfor ikke bare stikke innom en lokal butikk? vi har den på lager... kan sende den til deg... send pm mvh ein elkjøp butikk... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Hva i alle dager er dette for noe? Noen har tydeligvis vært på maskinen min og holdt litt gammeldags helvete. Hvis jeg vil ha tak i en Neonode N2 hadde jeg nok fått det til på egenhånd. Og jeg har aldri mer enn ett spørsmålstegn etter ett spørsmål. Men skryt skal dere likevel ha for at dere er så hjelpsomme. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Lokal Elkjøp eller Lefdal butikk som nevnt over her er nok det du må gjøre. Om du ikke vil spare et par hundrelapper, kanskje bortimot tusenlappen - på å kjøpe den på nett. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er 400kr i forskjell på å kjøpe den på nett og i butikk. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er 400kr i forskjell på å kjøpe den på nett og i butikk. Ja, men på altfor mange telefoner er prisforskjellene grusomt store fra nett. På Elkjøp på G** så skal de ha 3000 kr for en ussel Sony Ericsson S500i, mens på nettet er det vel rundt 1800 kr, fra Elkjøp's nettbutikk også faktisk. Noen ganger lønner det seg å kjøpe på nett. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har du i det hele tatt lest postene over? Det er kun elkjøp og lefdal som selger den, så da er det kun nettbutikkene til elkjøp og lefdal som selger den på nett. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har du i det hele tatt lest postene over? Det er kun elkjøp og lefdal som selger den, så da er det kun nettbutikkene til elkjøp og lefdal som selger den på nett. Lest postene jeg vettu, sto i rettningslinjene til et forum engang. Knall regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå