Gå til innhold

Problem med avspilling av disc i PS3

jjbuddy

Anbefalte innlegg

La nettopp merke til et problem med min PS3 - når jeg skal sette på en DVD kommer det ikke opp på PS3-hovedmenyen at det er en DVD tilgjengeig for avspilling inne i maskinen, og jeg får bare valget "Search for Media Servers", og når jeg velger det, kommer det bare opp "An Ethernet cable is not connected".

Jeg fikk til å få PS3en til å merke discen som var inne, men da fikk jeg beskjeden "Could not play disc (6357467634)" eller noe lignende når jeg trykket på valget som kom opp på hovedmenyen, men nå går ikke det, og PS3en merker som sagt ikke at det er en DVD inne i maskinen selv om det er det.

Har prøvd med et PS3-spill også, men akkurat det samme skjer der.

Jeg tror dette kan ha noe å gjøre med et annet problem jeg har møtt møtt på i det siste, der filmen har begynt å hakke og fryse etter at jeg har spolt fram eller tilbake.

All hjelp blir satt stor pris på! Takk på forhånd! :)

Endret av Clampdown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du 40Gb versjonen?

Hvis ja, er det en stor sjanse for at BD-laseren/drevet har tatt kvelden, dette er bare å ta med tilbake til selger og det vil bli ordnet så fort som mulig ;)

Bare for å helgardere meg, Ps3 kan ikke spille av andre Dvd soner enn den den ble kjøpt i, hvis du forstod det :p Altså, hvis din Ps3 er kjøpt i Sone B(Eu + Australia og Afrika) kan den bare spille av Dvder fra Sone B ikke Sone A(Amerika), men siden du har problemer med Ps3 spill også(som er sonefrie) så er det nok mest sannsynlig BD-drevet ;)

Lenke til kommentar

Det kan selvsagt også skje med 60 gb versjonen og med de symptomene du skriver om så er det mest sannsynligvis akkurat det som er skjed.

Det at maskinen har gått i stampe kan skje plutselig, men det at du har hatt problemer under spilling av dvd-er tidligere kan tyde på at drevet først nå har tatt kvelden. Dessverre.

Endret av Spec-ops-j
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...