Lasse92 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei jeg skal kjøpe en Prosessor fra Intel som skal egne seg til gaming Hva burde jeg kjøpe? det må ligge i en pris klasse på rundt 1000-1500Kr Mvh Lasse92 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du bør inkludere noen opplysninger om hvilket hovedkort du har siden det er litt vanskelig å gi tips om prosessor uten å vite hvilken sokkel og hvilket chipset det er den skal passe til. Har du HK som støtter 45nm fra Intel så vil jeg tro Core2Duo E8400 er det beste valget i den prisgruppen. Ligger på kr 1314,- billigst i prisguiden. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 kansje han ville kjøpt hovedkort senere som passer til det vi forslår her. Ikke trekk forhastede slutninger. Men E8400 er absolutt å foretrekke. Gjerne sammen med hovedkortet Asus P5E Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 kansje han ville kjøpt hovedkort senere som passer til det vi forslår her. Ikke trekk forhastede slutninger. Da burde jo han si det i innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå