ThomasOwren Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ubisoft flakser med vingene og drømmer om å fly, men tar ikke helt av på andre forsøk heller. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer med din første anmeldelse hos Gamer.no! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Var virkelig originalen så bra, at det fortjente en oppfølger? Jeg ser Gamer ga det første 5/10. Kan ikke skjønne hvorfor Ubisoft ville gi ut en oppfølger, men... Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Penger, penger, penger Orginalen var bra den, litt rusk og rask som gjorde ting vanskelig men underholdende. Oppfølgeren har fått fantastisk grafikk(iforhold til orginalen) nye fly, våpen og baner(kart) Det eneste som jeg ikke likte i Oppfølgeren er at det var for enkelt. Dro igjennom spillet på 6 timer. Bortsett fra det så koste jeg meg hele veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg