Gå til innhold

Min IFL90+ blir veldig varm!

HadHa

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke med sikkerhet si at det er varmet som er problemet, men jeg vil tro det.

Det begynte for noen dager siden da jeg merket at pcen var utrolig varm, det gjorde faktisk utrolig vondt å holde handa attmed viften bak.

Etter en stund slo pcen seg av uten forvarsel. Jeg tenkte at jeg skulle la det skje igjen før jeg lagde sak utav det. Men nå skjedde det altså igjen, og enda en gang ble den unormalt varm. Jeg kan se minimalt med info i bios på min pc, så får ikke sjekket noe der. Det lages ingen minidump filer ved shutdown heller.. så jeg vet ikke hva jeg skal se etter/gjøre.

Googlet og fant selvsagt noen med lignende problem, men postene var uløste..

Nylig innstalert er Archlord, men det tok jeg bort for å sjekke.. Men det var som ventet ikke kilden. Archlord var forøvrig også første plassen problemet viste seg, og etter det en gang i Heroes VI og enda en gang Heroes VI. Nå mens jeg skriver er den kjølig og god.

Alle tips mottas med takk!

Endret av HadHa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal selvsagt prøves ut! Den er relativt ny men slepes rundt en god del, så er mulig.

Må også gå til anskaffelse av en ny treplate(som ble mistet på forrige lan =D) så jeg slepper å legge den i fanget.

Det den ligger veldig lavt i varme når jeg ikke spiller eller lignende, straks jeg gjør dette,, det er da helvete er laus o.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...