Gå til innhold

Åpne film filer - Får feilmelding

Holmgang

Anbefalte innlegg

Hei!

Av en eller annen grunn, så har film-filene sluttet å virke, og jeg for en feilmelding som er slik:

C:\filmfil

The archive either is unknown in format or damaged

De har virket før. Bruker VLC, men dette skjer før jeg ser snurte av VLC.

Noen som kan hjelpe? :)

Tusen takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmm hvis filen er skada har vel ikke akurat det så mye å si da, eller hvis noe har blit sletta fra den

Det er alltid en god ting å ha alt klart før man begynner å feilsøke.

Jeg har brent meg før på å forvente at personer som ber om hjelp vet hva de prater om. :p

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar
hmmm hvis filen er skada har vel ikke akurat det så mye å si da, eller hvis noe har blit sletta fra den

Det er alltid en god ting å ha alt klart før man begynner å feilsøke.

Jeg har brent meg før på å forvente at personer som ber om hjelp vet hva de prater om. :p

Hehe, vi får nå da håpe det man vet jo aldri hva slaks folk som trenger hjelp (hvor dyktge, hvor mye de kan og om de i det hele tatt skjøner hva de gjør og ikke bar dobbel klikker på den og forventer at den skal virke da).

Det er jo mange som ikke engang kan navne på spilleren sin nå til dags da... Folk burde skame seg over hvordan de tenker, man må jo kunne noe man skal se på forhåpentlig vis da. Kanskje det ikke vil lære det, men for hopenlig vis kan man det jo.

Det er mange som ikke kan så mye som siter her på Forumet vet du, det er mange som ikke engag vet at det egentlig er ulovelig å laste ned ting på PCen sin da!

Man burde tenke 2 ganger over ting før man laster dem ned uten å betale for dem, men det er jo mange dume folk på nete som bare ser "Oo gratis det må jeg ha" og så blir de bare være og være... Forhopentlig vis så sluter de før de blir tatt og får en bot på 50,000 kr og sånt.

Jeg sier bare de som laster ned uten å betale for det har egentlig bare godt av å ikke kunne få se på de filene de har lasta ned! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...