HOHOHOHO222 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Eg har prøvd. ^^Greia er at eg er forkjøla som faen og må finne ut av det til i morgon. Lurer på om eg berre skal gå for ein "suprise me" i år. Gjør som jeg da jeg kjøpte parfyme til dama en gang. Jeg skulle kjøpe parfyme, men jeg husket ikke helt hva den het. Jeg var så tett i nesen at jeg ikke kunne lukte om det var den rette. Så jeg tok med en test hjem, og når jeg ble frisk igjen luktet jeg på testen. Om det var feil parfyme kunne jeg bare ha byttet den igjen, men det var det ikke Dette funker jo i ditt tilfelle og. Ta med en test hjem, og om du ikke liker den så kan du bare bytte parfymen. Edit: Jeg var kanskje litt sein, så ikke atdu skrev "i morgon" før nå.. jaja.. Endret 31. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hahe. Eg fikk presskanne istedet. Slik kan det gikk. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er det noen som har noen finne ord å si om armani diamond for men? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det noen som har noen finne ord å si om armani diamond for men? Synes alle Armani-parfymene lukter dønn likt. Samme gjelder Hugo Boss. Synes ikke de er særlig flinke parfymemakere disse moteprodusentene nei. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er det noen som har noen finne ord å si om armani diamond for men? Ja, synes den skiller seg litt ut, men ble fort lei den, og jeg hadde bare en liten sample på den, så det blir nok ikke noe kjøp. Dame-versjonen er bedre Men synes den er bedre enn mye av det som lages for tiden. Lenke til kommentar
Gribby Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sett rundt på div nettbuitkker som fører parfyme nå, men finger ingen hvor postoppkrav er tilatt betalings metode (er bare 17 år så jeg kan ikke bruke nettbank, og foreldrene mine er meget skeptiske mht. oppgi kontoinformasjon på nett) Noen som vet en nettbutikk hvor jeg kan få tak i Lacoste Pour Homme uten å være i besittelse av et bankkort? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lacouste Pour Homme har jeg selv. Og den er utrolig lett og finne! Gå på butikker som Estetique, og de har garantert . Jeg kjøpte min på tax-free, da. Men har sett Pour Homme på alle parfymebutikker jeg har vært på. Lenke til kommentar
deu Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Kjøpte Versace Pour Homme, hos Parfymelle, i dag. Fin fin lukt. Vanskelig å forklare hvordan den lukter, men frisk, uten å være veldig "dominerende", svakt krydret (: Anbefales på det sterkeste! Endret 19. januar 2009 av deu Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bruker Miss Dior Cherie by Christian Dior for øyeblikket. Elsker den. Godt mulig min nye favorittparfyme. Lenke til kommentar
deu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Snublefot: Hvordan lukter den? ^^ Småvrient å svare på, men, hehe Lukta på Lacoste Pour Homme i går, men ble ikke akkurat overbevist. Altfor mild lukt etter min smak. Hvor pleier dere å ha parfymen og hvor mange ganger sprayer dere på hver plass, for å få et best mulig helhetsinntrykk? Har pleid å ta 2 ganger på halsen, ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Den lukter litt søtt, uten at den er overdøvende søt. Den er nok uten tvil for den litt yngre generasjonen. Men så er jeg bare 19 år og vil ikke ha noe overdøvende stivt heller. Lenke til kommentar
deu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 På jenter/damer synes jeg søtt helt klart er best ja Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kjøpte Versace Pour Homme, hos Parfymelle, i dag. Fin fin lukt. Vanskelig å forklare hvordan den lukter, men frisk, uten å være veldig "dominerende", svakt krydret (: Anbefales på det sterkeste! Har den der selv, fått mange kommentarer på den Meget fornøyd Lenke til kommentar
deu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nice! Fint å høre at den "funker". Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Var i London i januar og kjøpte en parfyme på Arabian Oud. Det er den beste jeg har hatt så langt. Frisk, mild og annerledes. Fikk og av de noe gratis prøver av en annen parfyme. Likte den godt og, men den jeg kjøpte selv er garantert favoritt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Noen som vet om en god parfyme fra Gucci eller Armani? Gucci Pour Homme, noen som har erfaring med den? Endret 8. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Slett. Endret 8. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet om en god parfyme fra Gucci eller Armani? Gucci Pour Homme, noen som har erfaring med den? Hvorfor må det være akkurat Gucci og Armani? Du kjøper parfyme etter merke? :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nope, etter det dem har på flyet. Har dessverre alt av de andre merkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå