Henrik C Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilken parfyme tror dere passer til en gutt på 14-15 år? Han ønsker seg Jean Paul Gaultier Por Homme (?), men jeg vil finne et bedre alternativ til han. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hmm. Jeg er 14 selv, og som jeg ser en del andre 14 åringer har er Lacoste. Disse er vel kanskje bra alternativer: Lacoste Pour Homme Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Denne har jeg også sett er populær: Lacoste Red: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Denne også: Lacoste Essential: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 19. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fahrenheit fra Christian Dior anbefales sterkt Eller denne fra Hugo Boss (vet ikke navnet, virker som om den heter bare Boss) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Det er så mange som har Lacoste! Jeg er 14! Jeg har Porsche Design Endret 19. desember 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Eller denne fra Hugo Boss (vet ikke navnet, virker som om den heter bare Boss) Den heter Hugo Boss Bottled om jeg ikke tar helt feil, lukter godt ja Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fahrenheit fra Christian Dior anbefales sterkt Farenheit til en 14-15 åring? "Litt" overkill. Hva med Dior - Higher? Det var den jeg brukte i den alderen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Evn. Elements of aqua fra Hugo Boss, bruker den selv til hverdags. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som kan anbefale en feminin, men ikke veldig sterk dameparfyme? Er så utrolig lei av de jeg har. Kjøpt dem om og om igjen. Vil ha noe som lukter friskt og som passer for noen rundt min alder, som er 19 år. Pris spiller egentlig ingen rolle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Er Higher fra Dior noe å anbefale til nå i vintertider? Har som regel brukt Lacoste Pour Homme og Versace samt Lacoste Essential i dette året. Endret 20. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva synes dere om "Dior Homme" har den nå, men klarer ikke å bestemme meg helt for om jeg liker den eller ikke. Er vel for så vidt ute etter en ny parfyme etterhvert. Hva vil dere anbefale til en gutt på 16? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er Higher fra Dior noe å anbefale til nå i vintertider? Har som regel brukt Lacoste Pour Homme og Versace samt Lacoste Essential i dette året. Det kommer vel litt an på alderen til brukeren. Jeg brukte den på mine yngre dager hele året, men nå har jeg gått over til forskjellige typer Chanel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er da 16 år Thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg tror det skal gå fint å bruke den på vinteren. Så lenge den lukter godt på deg, vel og merke Endret 20. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Wæh. Må finne ut kva parfyme eg skal ønske meg til jul innan i morgon formiddag, men eg er bøtte tett og får ikkje testa. Var på parfymeriet i dag, men det hjalp ikkje stort å berre titte på flasker. Når ripset i disken ikkje klarte å anbefale anna enn Jean Paul snudde eg likegreit. Er 21 somrar gamal og har lyst på noko litt tyngre, meir sofistikert og "voksnare" enn det eg har hatt før som Hugo Boss, Hilfiger, Lacoste osv. Føler det gjer seg best no på vinterstid. Såg dei hadde litt utvalg i Chanel (Allure), 2-3 forskjellige Dior, Armani og litt slikt i alle fall. Nokon som er kalla til å kome med eit konkret tips eller to? =) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg har ikke fått noen klager på Chanel Allure Homme, snarere tvert imot. Men du må nesten lukte på den for å se om du liker den selv. Ta deg turen til et parfymeri og prøv. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eg har prøvd. ^^ Greia er at eg er forkjøla som faen og må finne ut av det til i morgon. Lurer på om eg berre skal gå for ein "suprise me" i år. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg ser problemet. Ta med deg en venninne eller noe. Det er kjipt å få en parfyme som ikke lukter godt. Lenke til kommentar
Gribby Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som kan anbefale en fresh til en gutt på 17 år, som lukter godt men ikke "dominerer" altfor mye? Også, noen som kan anbefale en god nettbutikk for parfymer? sjekket parfymeriet.no men ganske begrenset utvalg og jeg er helt grønn innenfor parfymer ol. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Chastum har et fint utvalg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Også, noen som kan anbefale en god nettbutikk for parfymer? sjekket parfymeriet.no men ganske begrenset utvalg og jeg er helt grønn innenfor parfymer ol. http://strawberrynet.com/ Definitivt den beste kosmetikk-butikken på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå