Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg husker at en på skolen min hadde med seg en parfyme på skolen. Den lukta jæævlig godt, husker ikke lukten. Han sa det var Lacoste, og flaska/boksen var av metal, man så ikke innholdet. Noen som vet hva jeg prater om? Jeg husker at en på skolen min hadde med seg en parfyme på skolen. Den lukta jæævlig godt, husker ikke lukten. Han sa det var Lacoste, og flaska/boksen var av metal, man så ikke innholdet. Noen som vet hva jeg prater om? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hmm, første jeg tenkte er denne: Men så var visst boksen av sølv og man kunne ikke se innholdet, så da ble jeg blank igjen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kanskje det ikke var Lacoste alikevell? Veit dere om noe parfyme som er i en liten metal flaske? Lenke til kommentar
Karstein Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er ute etter Armani Black Code. Noen som vet om en nettbutikk som selger den? Bor på en plass som ikke har parfymeri. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kanskje det ikke var Lacoste alikevell? Veit dere om noe parfyme som er i en liten metal flaske? Kanskje Lacoste Elegance? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lacoste Elegance var det sikkert..Skal se etter den neste gang, fy faen den var god! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg er ute etter Armani Black Code. Noen som vet om en nettbutikk som selger den? Bor på en plass som ikke har parfymeri. Her Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bruker fortsatt "Diesel - Fuel For Life" Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Skal pröve aa faa med meg litt parfyme naar jeg kommer til Norge igjen til jula, skal handle paa Keflavik-flyplassen. Utvalget finnes her: http://www.frihofnin.is/vorur/snyrtivorur/...as/default.aspx (Er satt paa Adidas-kategorien, er bare aa skifte med menyen over). Spörsmaalet mitt er; hva anbefales? Har allerede sett litt paa Burberry London, Black XS og Diesel FFL, men vet generelt sett ikke saa mye om parfyme Hva ville dere kjöpt? (Skal jo ta aa lukte naar jeg kjöper, men klarer ikke aa prövelukte flere titalls flasker ) Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Denne syntes jeg er farlig god. Kan stå å sniffe på flasken til jeg blir helt ør ^^ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Denne syntes jeg er farlig god. Kan stå å sniffe på flasken til jeg blir helt ør ^^ Det ville jeg vært forsiktig med. En gutt som døde av å sniffe Axe her om dagen:P Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenkte jeg skulle skaffe meg en ny parfyme til det nye året. Er gutt på 16år, har brukt Jaun Paul før (Flasken har form som en kropp), synes denne var veldig god, men kansje litt tung. Jentene digga den Men nå er jeg på leting etter en ny og god parfyme, frisk duft som varer en liten stund. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Nesten alle Hugo Boss, Armani, Calvin Klein parfymene har såkalte friske dufter. - Er det forresten noen jenter her på forumet, som med hånden på puppen kan si at de liker Jean Paul Gaultier enda? Jeg kan skjønne at de gjorde det for flere år siden. Men er det en parfyme jeg blir kvalm av nå så er det den. Endret 18. desember 2008 av Ramius Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenkte jeg skulle skaffe meg en ny parfyme til det nye året. Er gutt på 16år, har brukt Jaun Paul før (Flasken har form som en kropp), synes denne var veldig god, men kansje litt tung. Jentene digga den Men nå er jeg på leting etter en ny og god parfyme, frisk duft som varer en liten stund.Noen anbefalinger? Armani Diamonds He Versace Pour Homme Armani Attitude osv... det står kategorier på www.esthetique.no, som "frisk", "maskulin" og lignende, du kan jo se der Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bruker fortsatt "Diesel - Fuel For Life" hva faen lukter det der? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Er ikke så veldig god til og beskrive lukten av en parfyme. Og ja.. Parfymen kan se jævlig fæl ut med det trekket på flaska Men jeg kan si; Jeg synes den lukter ganske godt. Den er kanskje litt stram\maskulin i lukten. Og det er vel da en litt tung duft. Ikke den beste beskrivelsen. Men det var min mening om den. Her ser den bedre ut.: Endret 18. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Poenget med en parfyme er ikke at den skal SE bra ut, men lukte godt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jeg liker ikke Fuel for life så godt, man blir så tung i hodet og svimmel av den Endret 18. desember 2008 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) For tiden bruker jeg D&G - The one. Har også deon. Endret 18. desember 2008 av Erik :-) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 For tiden bruker jeg D&G - The one. Har også deon. Døven, de har jo blåkopiert Dior Homme sin flaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå