Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)

Anbefalte innlegg

Hadde en parfyme for noen år tilbake, irreterende fordi jeg ikke husker hva den heter men den lukta sykt bra. Skulle kjøpe pizza på dolly når jeg hadde den på så spurte jenta bak disken hvilken parfyme jeg brukte slik at hun kunne kjøpe den til typen hehe :)Men kommer ikke på navn eller merke :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat fått ny parfyme selv. Hadde ikke noe valg etter en samtale med noen svenske jenter på vors. De sa at de ikke kunne beherske seg når menn hadde den parfymen. Gjett hvilken?

Armani code (black). it smells gooooood.

edt.jpg

Ikke ble det så altfor dyrt fra cheapsmells.com, med deo heller. Her i hamar tok de i allefall like mye for en liten flaske som jeg betalte for stor flaske + deo.

Slenger meg på denne her! Black code fra Armani er rå :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
noen som vet om Axe Africa er å fåes tak i? den var bare genial,

gikk gjennom hele ungdoms skolen med at alle jentene trodde jeg brukte sånn sykt dyr og god parfyme haha!

Vet at den selges på Coop Obs! Tromsø. Kan godt hende den finnes i din lokale OBS-butikk også.

Lenke til kommentar
Kjøpte YSL L'homme i går, luktet litt feminint, men passende for sommer og vår, samt jeg fikk mange gode kommentarer på den =)

Synes også den lukter litt feminint i begynnelsen. Men tror lukten forandrer seg litt etter den har sittet en stund. Har i alle fall fått kommentarer på at den lukter godt, og mann.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjøpte meg Lacoste Pour Homme i helga. Må si jeg digger den allerede. Min personlige sommerfavoritt sammen med YSL - L'homme.

Frister litt å kjøpe Clinique - Happy fra Strawberrynet. Ikke er den spesielt dyr heller. Var forkjølet når jeg testet den, så har ikke fått luktet på den skikkelig :p

Andre som har noen gode tips til friske sommerparfymer? Tenker litt på Lacoste - Essential, men denne blir kanskje litt for vanlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...