General_Skurf Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hadde en parfyme for noen år tilbake, irreterende fordi jeg ikke husker hva den heter men den lukta sykt bra. Skulle kjøpe pizza på dolly når jeg hadde den på så spurte jenta bak disken hvilken parfyme jeg brukte slik at hun kunne kjøpe den til typen hehe :)Men kommer ikke på navn eller merke :/ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 du husker vel hvordan flaska så ut ? Blå? grønn? rund? avlang? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Hugo Boss Elements Aqua? Prøvde litt jeg fikk av en kamerat, og den lukta veldig godt! Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei. Vil anbefale denne: Burberry London for men... Er veldig fornøyd med den og har fått endel komplimenter for god parfyme etter at jeg begynte med den mvh Detomaso Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Burberry London er veldig god ja. Jeg stod mellom den og YSL L'Homme, men valgte L'Homme siden den syns jeg var mer passende til vår/sommer, mens Burberry sin er litt mer høst-parfyme. Kan uansett anbefale YSL L'Homme. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en parfyme som heter Armani Diamonds til damen, hva synes dere om den? Er det et bra kjøp? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en parfyme som heter Armani Diamonds til damen, hva synes dere om den? Er det et bra kjøp? Dette er et godt kjøp Den ble kåret til årets kvinneduft, og selv syntes jeg den luktet veldig godt Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Oh, ja men da blir det nok den. Synes selv den lukter godt, fant den i et av bladene hennes Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Akkurat fått ny parfyme selv. Hadde ikke noe valg etter en samtale med noen svenske jenter på vors. De sa at de ikke kunne beherske seg når menn hadde den parfymen. Gjett hvilken? Armani code (black). it smells gooooood. Ikke ble det så altfor dyrt fra cheapsmells.com, med deo heller. Her i hamar tok de i allefall like mye for en liten flaske som jeg betalte for stor flaske + deo. Slenger meg på denne her! Black code fra Armani er rå Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 noen som vet om Axe Africa er å fåes tak i? den var bare genial, gikk gjennom hele ungdoms skolen med at alle jentene trodde jeg brukte sånn sykt dyr og god parfyme haha! Vet at den selges på Coop Obs! Tromsø. Kan godt hende den finnes i din lokale OBS-butikk også. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Calvin Klein Euphoria er vanvittig digg! En takk sendes til den som anbefalte den i denne tråden (husker ikke akkurat nå og orker ikke å bla meg tilbake ) Selv om den koster litt så syntes jeg at det er bedre med en parfyme som er konstant god isteden for en akkurat passe. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det var sikkert meg? Jeg elsker den parfymen.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det var sikkert meg? Jeg elsker den parfymen.. aaah, det var det! Takk for anbefalingen, man får faktisk mer oppmerksomhet av damene med denne parfymen. Endret 15. april 2008 av flogieboogie Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Meget mulig, jeg har ikke testet det jeg kjenner igjen den lukten på byen, evt en lignende lukt, og jeg tenker 'ooh, nice'! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 skal kjøpe parfyme til dama i dag. hva syns dere om versace bright crystal? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kjøpte YSL L'homme i går, luktet litt feminint, men passende for sommer og vår, samt jeg fikk mange gode kommentarer på den =) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kjøpte YSL L'homme i går, luktet litt feminint, men passende for sommer og vår, samt jeg fikk mange gode kommentarer på den =) Synes også den lukter litt feminint i begynnelsen. Men tror lukten forandrer seg litt etter den har sittet en stund. Har i alle fall fått kommentarer på at den lukter godt, og mann. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kjøpte meg Lacoste Pour Homme i helga. Må si jeg digger den allerede. Min personlige sommerfavoritt sammen med YSL - L'homme. Frister litt å kjøpe Clinique - Happy fra Strawberrynet. Ikke er den spesielt dyr heller. Var forkjølet når jeg testet den, så har ikke fått luktet på den skikkelig Andre som har noen gode tips til friske sommerparfymer? Tenker litt på Lacoste - Essential, men denne blir kanskje litt for vanlig? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Litt for vanlig, og jeg syns den blir litt for søt. Mulig min bare har stått litt lenge, men jeg syns den er for søt i lukta. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns Lacoste Essential er perfect sommerduft jeg, mild og god, med en twist av "citrus". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå