Dandor Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det mulig å bestille parfyme over nett? Strawberrynet.com Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva med Parfymeri.no? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen her som har tips til en parfyme til en som fyller 14 snart? Lillebroren min ønsker seg parfyme til bursdagen sin.. Helst ikke over 500,- Takker for svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tja, hva med den grønne LaCoste-parfymen? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Den grønne Lacoste kjøpte jeg til søskenbarnet mitt i den alderen God parfyme, og ikke så dyr heller Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Haraldson, den grønne? Du mener Essentiale? Det er en fin parfyme det, har to flasker av den Men Favoritt Lacoste Parfymen min er Lacoste Pour Homme Grå, absolutt den beste jeg har testet og har. God lukt er det på den å Endret 28. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva synes folket egentlig om "I'm Going" fra Puma? Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg er en Gutt på 16-17 år... Har disse to: Jeg (og pappa) mener Hugo Boss lukter best, men søstra mi syntes at den D&G parymen lukter best... bruker Hugo Boss til daglig ettersom at jeg selv mener at den er best men hvis jeg skal noe spessiellt så bruker jeg D&G parfymen for at søstra mi er jo jente så hun har nok en god del bedre peiling på parfyme enn meg Hva mener dere? Endret 1. mars 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hugo Boss lukter jo generelt som mann i 50åra. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 kan så være men sånn som Lacoste har jeg 98% av alle fjortisser så det blir litt dumt å velge det også. D&G lukter litt femi syntes jeg... Hugo Boss er liksom mer mann Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kjøpte D&G parfyme og deo i dag. Veldig fornøyd. Anbefaler Tommy Hilfiger, men den lukter litt "gammel mann", hehe... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Min nye favoritt akkurat nå må være Geir (Tragisk kjedelig navn for oss Nordmenn). Den er ikke så agressiv og skarp som mine tidligere favoritter, men mykere og rundere. Endret 2. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det bare meg, elle rforsvinner lukten av denn perfymen ganske fort? Lukten er nesten helt borte etter 3-5 timer.. "I'm Going" Puma Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det bare meg, elle rforsvinner lukten av denn perfymen ganske fort? Lukten er nesten helt borte etter 3-5 timer.. "I'm Going" Puma Som regler er det bare nesen din som blir tilvennet lukten Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Det der tror jeg er en myte. Tilvenningsegenskapen til nesen vil nok dempe lukten. Men hvis du ikke kjenner den når du lukter nærme på håndleddet (Hvis du f.eks sprayet der). Så er lukten vekk. Bevis: Spray på A*Men, og du vil kjenne lukten i mer enn 24 timer. Endret 7. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Et lite tips: Kjenner du din egen parfymelukt, har du på for mye Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bedre tips: Kjenner du ikke din egen parfyme, har du ingen grunn til å bruke parfyme. Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Bruker denne selv til fest og andre festligheter. Ikke til daglidags... Syns den selv er ganske god, og jentene også Sergio Tacchini Uomo Endret 25. mars 2008 av Kenito_123 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Akkurat fått ny parfyme selv. Hadde ikke noe valg etter en samtale med noen svenske jenter på vors. De sa at de ikke kunne beherske seg når menn hadde den parfymen. Gjett hvilken? Armani code (black). it smells gooooood. Ikke ble det så altfor dyrt fra cheapsmells.com, med deo heller. Her i hamar tok de i allefall like mye for en liten flaske som jeg betalte for stor flaske + deo. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Var i England for noen dager siden, og da kjøpte jeg meg Lacoste Pour Homme. Den lukter friskt og godt. Også er den ikke så utrolig sterk heller. En veldig bra sommer og vinterparfyme synes jeg. Har fått gode tilbakemeldinger på den Lurer på hva min neste parfyme skal bli? Kanskje Lacoste Essential, eller så blir det en Dolce&Gabbana kanskje. Noen som har prøvd Lacoste Elegance da? Gutteparfyme dette altså. Endret 23. mars 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå