SIcario Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Blir jo ikke stort kleinere enn disse kjendisparfymene uansett, da. Selv om jeg var steinhard med David Beckham-parfyme da jeg var 11... Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg bruker egentlig Taylor Swift sin parfyme flere ganger i uken, og har lagt min elsk på den.. Men ja, det er litt kleint med noen av de. Sånn som Snooki fra Jersey Shore *gråte* Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 eneste kjendisparfymen ( eller whatever) jeg har luktet er den siste james bond parfymen. Den var ikke no særlig. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Justin Bieber-parfyme ftw. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Forresten, vet dere om noen troverdige parfymeselgere på amazon? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg har luktet Justin Bieber sine (har søsken som ELSKER han..) og de lukter veldig likt de til Britney. ALTFOR søte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg har luktet Justin Bieber sine (har søsken som ELSKER han..) og de lukter veldig likt de til Britney. ALTFOR søte. Men det er fordi Justin er så søt da vel, DUH. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Men det er fordi Justin er så søt da vel, DUH. Godt poeng. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Noen som har tips til en litt søt, men bittelitt macho parfyme? Er bare i starten av tenåra, så damene må like den.. (Helst ikke over 300, og bør kunne kjøpes i Trondheim. Hadde vært fint om den varte noen måneder) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Versace Blue Jeans er grei og billig. http://www.feelunique.com/p/Versace-Blue-Jeans-Eau-De-Toilette-Spray-75ml Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Versace Blue Jeans er grei og billig. http://www.feelunique.com/p/Versace-Blue-Jeans-Eau-De-Toilette-Spray-75ml Må denne kjøpes gjennom nett/tax-free, eller kan den kjøpes i Trondheim? Googlet litt, men fant ingenting... Finnes det noen gode deoranter fra vanlige butikker, som Rema 1000/ KICKS? Endret 13. mai 2013 av iFire Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Rema 1000 og KICKS har da ingenting til felles. Den ene er en matbutikk som kanskje selger AXE, den andre er et parfymeri. Det gir like mye mening som å nevne Kondomeriet og H&M sammen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 begge er vanlige butikker som han nevnte tho Må denne kjøpes gjennom nett/tax-free, eller kan den kjøpes i Trondheim? Googlet litt, men fant ingenting... Finnes det noen gode deoranter fra vanlige butikker, som Rema 1000/ KICKS? om du skal bruke parfyme kan jeg anbefale en deo med minst mulig lukt. Vichy har en jævlig bra antpeipeispeprspatn deo. den hvite. Den funker knallbra. Du finner på apoteket ihvertfall. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Ingen anelse om du får kjøpt den i Trondheim iFire, men tviler på det. Har ikke sett den i noen fysiske butikker i Norge. Så lenge du har paypal-konto tar det deg 2 minutter å bestille den fra siden jeg linket til. Skal du ha en deo, anbefaler jeg å bare kjøpe astma- og allergiforbundets antiperspirant. Tror den koster 30-40 kr i dagligvarebutikkene. Endret 13. mai 2013 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hmmm.. Har ikke PayPal/Kort, men finnes det ikke noen gode parfymer som er billige på Kicks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Beklager at jeg ikke har så mye å bidra med, men kan noen annbefale en parfyme for en ung mann, bør være maskulin. Ellers vet jeg ikke så mye mer. Trenger ikke være av den mest eksperimentielle sorten. Har sett på denne her: http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-ham/Parfyme/Eau-de-toilette/Versace-Pour-Homme-Eau-de-toilette.htm?sClickID=Prisjakt-7-3 men har virkelig ikke peiling på hva som er bra. Har desverre dårlig tilgang på å teste selv da jeg bor langt uti huttiheita, og må derfor bestille over nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Bump! Ingen som har synspunkt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Geordio Armani eller noe tror jeg den het. Den beste jeg har luktet på Ellers er jo Hugo Boss standard som passert til alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Ser ut som om alle parfymene til Armani heter det. Men er det denne http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-ham/Parfyme/Eau-de-toilette/Acqua-di-Gio-Pour-Homme-Eau-de-toilette.htm?sClickID=Prisjakt-7-3 du tenkte på? ...Takk for svar Endret 23. september 2013 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg tenkte på en blå flaske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå