Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Selv sverger jeg til Ralph Lauren. blå flaske!Men det er vel en annen diskusjon Annen diskusjon? Noe sært med den eller? Nei, men diskusjonen var vel hvilken guttepafyme som var best? L_C Lukter ikke den der hårspray?? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har selv både lacoste parfymen og jean paul parfymen som er blitt anbefalt her tidligere. Når det gjelder armani, så har jeg armani mania av denne typen: Synes den er ganske god. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Clinique of happy "for men" (favoritten min trur eg) Jean paul Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 jeg liker denne Minner merkverdig om en lite "mannlig" parfyme, dameparfyme eller? Hva er merket, litt vanskelig å lese, Glov? Har selv både lacoste parfymen og jean paul parfymen som er blitt anbefalt her tidligere. Når det gjelder armani, så har jeg armani mania av denne typen: Synes den er ganske god. Liker selv den der nokså godt, lukter godt. Clinique of happy "for men" har jeg heller aldri hørt om, pris på den? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 jenteparfyme ja Synes den lukter godt jeg zaroos. Mørke jenter og lyse jenter har vidt forskjellig smak når det gjelder parfyme. Som regel. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Alle Jlo parfymene jeg har luktet på lukter hårspray(ikke stygg lukt, men en os av spray. Jeg hadde miami glow. Den luktet sol og kokos ? Heftig lukt. Kastet den :!: Ralph lauren. Paris hilton(tro det eller ei, men den er god) bruker jeg nå om dagen. Når jeg tenker meg om har jeg mange parfymer... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Anbefaler Stawberrynet.net ved kjøp av parfyme. Er i de fleste tilfellene like billig, og billigere enn tax-free. F.eks Lacoste Pour Homme (Den grå over her) Strawberrynet: 75ml After Shave, 100ml Eau De Toilette, 50ml Shower gel = 378kr (Gratis frakt) Tax-free: 100ml After Shave = 355kr, 100ml Eau De Toilette = 399kr. Tror faktisk jeg skal bestille meg 30ml Pour Homme og en Essential til 149kr pr. stk selv bare for å teste de. 30ml er etter min mening mer en nok Endret 25. februar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Endret tråden til "Den store parfymetråden" ettersom det faktisk ble litt liv her! Noen som har noen tips til veldig god parfyme jeg kan gi til ei god venninne som har bursdag snart. Om dette med blondine/brunette har noe å si vedrørende valg av parfyme er hun brunette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Endret tråden til "Den store parfymetråden" ettersom det faktisk ble litt liv her! Bare synd du klarte å få til orddelingsfeil i emnetittelen :!: Pffft, gi henne J-lo sin fantastiske parfyme. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Endret tråden til "Den store parfymetråden" ettersom det faktisk ble litt liv her! Den tror jeg eksisterer fra før av. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Bestilte Chanel Allure Homme Sport på nettet her om dagen, fra Jordbærnett. Meget, meget god parfyme og deo stick i mine øyne. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Endret tråden til "Den store parfymetråden" ettersom det faktisk ble litt liv her! Den tror jeg eksisterer fra før av. Den beste parfymen Hvor like de er får en moderator avgjøre. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Endret tråden til "Den store parfymetråden" ettersom det faktisk ble litt liv her! Bare synd du klarte å få til orddelingsfeil i emnetittelen :!: Pffft, gi henne J-lo sin fantastiske parfyme. Rettet opp emnetittelen nå! ;P Hvem av J-Lo sine da? Eller har hun bare gitt ut én? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 J - lo har flere. Jeg syns ingen av de er gode. Enten lukter de for svakt, eller for stramt. Når jeg har på meg denne sier alle at jeg lukter så godt. En sikker vinner: Ralph Lauren. Den største flasken koster 450 kr ca. Bestemora mi skulle kjøpe den på tax free i syden for noen år siden. 'ralph lauren blå flaske'. Joda, hun hadde sikkert sagt at hun skulle ha ei blå flaske da, og kom hjem med Ralph Lauren BLUE som er en helt annen Paris Hilton (hun har kommet med en ny, god den og). Rimelig pris. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Usj.. den over er jo ikke god? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Usj.. den over er jo ikke god? Er selv utrolig skeptisk på Beckham, syntes den lukter for søtt og stramt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tar jeg ikke helt feil så koster 150 kroner el noe, og lukter deretter Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Tar jeg ikke helt feil så koster 150 kroner el noe, og lukter deretter Hva er dyreste parfymen du vet om forresten? Hørt rykter om flasker til godt over 1000 spenn, stemmer det? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 det finnes nok dyrere enn det. sjukt.. og de er ikke spes gode. hehe. jeg syns over 5hundre er dyrt. typen sin euphoria koster 450-500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå