de123456789 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Burberry Sport liker jeg godt. Enkel og frisk sommerparfyme. Takk =) Noen andre? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Se(lukt?) på Gucci Sport og - den er sommerslig og god Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 MVA kommer på 112,50 + tollbehandlingsgebyr på 105 (eller deromkring) MEN er det ikke tollfritt da ? så jeg betaler den MVA på 112.50,- bare `?? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Den må fortsatt fortolles, selv om du ikke betaler toll. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jasså ? har kjøpt mye klær å skit fra usa og da blir det alltid tollgebyr og mva. Fair Enough. Men så leser jeg rundt her hvor folk stresser om at parfyme er TOLLFRITT ? så wtf betyr det da. Når geil skriver : ''MVA kommer på 112,50 + tollbehandlingsgebyr på 105 (eller deromkring)'' ER jo akkurat samma som med klær da. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet helt, men anyways: Tollbehandlingsgebyret kommer uavhengig om det er toll på varen eller ikke så lenge varen koster over 200 kr. Det er kostnaden for jobben fraktselskapet gjør med å fortolle varen for deg. Selve tollen er på 10,2% eller noe, og det er den du slipper hvis varen er tollfri. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tollfri vare: verdi + moms + tollbehandlingsgebyr Vare med toll: verdi + moms + toll + tollbehandlingsgebyr Lenke til kommentar
Noble Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Sitter nå her med en original (er en slik verifiseringskode under som viser at den er original) L'Eau D'Issey pour Homme som jeg kjøpte uprøvd. Aldeles ikke min ting. Flaska er brukt ca fem sprut. Dette er en av de besteselgende herredufter noen sinne, og ansees å være en meget god sommerduft. Personlig liker jeg den ikke da den heller litt for mye mot unisex delen av spekteret. Noen som er interessert i bytte/kjøp? Kunne tenkt meg en Armani Attitude (er snart tom), eller noe annet i den kategorien. Endret 8. juni 2011 av Noble Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg er alltids interessert i å utivde 'parfymesamlingen' min bestående av en enkelt flaske med French Connection FCUK Pour Homme, om du kunne være interessert? Fikk ved en feiltagelse to stk. av samme type, noe som da betyr at den andre flaska er så godt som uburkt (2-3 sprut maks). http://www.perfume.com/french-connection-uk/fcuk/men-cologne Lenke til kommentar
Noble Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hva mener dere om Paco Rabanne One Million? Liker godt søte dufter (A*men osv). Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er en lukt jeg kjenner jeg ikke trenger å lukte på. Eau de ordures. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Den er jo ikke direkte dårlig, problemet er vel at *alle* 14åringer bruker den :/ Hmm. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har noen en side hvor jeg kan bestille Giorgio Armani Attitude fra? Helst en norsk, da jeg ikke ønsker å betale toll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Angående parfymen jeg byttet med deg her tidligere kan jeg ikke gjøre annet en å understreke hvor 'vanlig' jeg føler denne er. Føler jeg har kjent denne på allslagens fester og lignende hvor det har vært 'sossegutter' eller noe i den duren. :b Lenke til kommentar
Noble Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Angående parfymen jeg byttet med deg her tidligere kan jeg ikke gjøre annet en å understreke hvor 'vanlig' jeg føler denne er. Føler jeg har kjent denne på allslagens fester og lignende hvor det har vært 'sossegutter' eller noe i den duren. :b Det har du nok rett i siden det er en av bestselgerne i Norge/verden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 leter etter høst/vinter/vår parfyme. Liker Armani code, men tror den er litt for voksen for meg ( er 16 ). Jeg kan ikke så mye om parfyme, takker for hjelp Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er det noen som har prøvd eller luktet Moods of Norway parfymen (herre)? Litt nysgjerrig på om jeg skal ta meg bryet med å stikke innom et parfymeri for å sjekke eller om det bare er no skvip (jippo). Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fikk en flaske parfyme her for litt siden i anledningen bursdag. Produktet det er snakk om er "CK Be" (som i Calvin Klein). Noen som har noen erfaringer med den parfymen, og hvilke bruksområder har den? <-- Elending på alt med parfymer Lenke til kommentar
gollie Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 leter etter høst/vinter/vår parfyme. Liker Armani code, men tror den er litt for voksen for meg ( er 16 ). Jeg kan ikke så mye om parfyme, takker for hjelp Den nye D&G The one for men Sport er fin! http://www.gents.no/dolce-gabbana-the-one-for-men-sport-edt, der kan du lese om hvilke dufter parfymen inneholder også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå