Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså ? har kjøpt mye klær å skit fra usa og da blir det alltid tollgebyr og mva. Fair Enough.

 

Men så leser jeg rundt her hvor folk stresser om at parfyme er TOLLFRITT ? så wtf betyr det da. Når geil skriver :

 

''MVA kommer på 112,50 + tollbehandlingsgebyr på 105 (eller deromkring)''

 

ER jo akkurat samma som med klær da.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet helt, men anyways: Tollbehandlingsgebyret kommer uavhengig om det er toll på varen eller ikke så lenge varen koster over 200 kr. Det er kostnaden for jobben fraktselskapet gjør med å fortolle varen for deg. Selve tollen er på 10,2% eller noe, og det er den du slipper hvis varen er tollfri.

Lenke til kommentar

Sitter nå her med en original (er en slik verifiseringskode under som viser at den er original) L'Eau D'Issey pour Homme som jeg kjøpte uprøvd. Aldeles ikke min ting. Flaska er brukt ca fem sprut.

 

Dette er en av de besteselgende herredufter noen sinne, og ansees å være en meget god sommerduft. Personlig liker jeg den ikke da den heller litt for mye mot unisex delen av spekteret.

 

Noen som er interessert i bytte/kjøp? Kunne tenkt meg en Armani Attitude (er snart tom), eller noe annet i den kategorien.

Endret av Noble
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Angående parfymen jeg byttet med deg her tidligere kan jeg ikke gjøre annet en å understreke hvor 'vanlig' jeg føler denne er. Føler jeg har kjent denne på allslagens fester og lignende hvor det har vært 'sossegutter' eller noe i den duren. :b

Lenke til kommentar

Angående parfymen jeg byttet med deg her tidligere kan jeg ikke gjøre annet en å understreke hvor 'vanlig' jeg føler denne er. Føler jeg har kjent denne på allslagens fester og lignende hvor det har vært 'sossegutter' eller noe i den duren. :b

Det har du nok rett i siden det er en av bestselgerne i Norge/verden ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...