M4ds Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da har jeg bestilt Armani Code Er dette en sommer-parfyme, eller en vår/høst? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er ingen parfymekjenner, men vil vel si at Code er best om høst og vinter, men bruker den selv over hele året. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Den er relativt krydret, så selv bruker jeg den ikke på sommeren men heller på vinter, vår og høst. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kjøpte meg akkuratt Dior Homme. Meget bra. Åpningen er meget bra, synker litt mot midten, men siste timene er helt supre. Eneste jeg ikke liker er pudderduften som sitter i tøyet etter du har brukt den. Har et par casual dufter som jeg bruker om sommeren, men trenger tips til en sommerduft damene liker! Lenke til kommentar
geil Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er selv veldig fornøyd med Gucci Sport Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Noble: Har den jeg også og liker den veldig godt. geil: Hvordan er Gucci Sport? Vurderer den selv. Endret 12. april 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Gucci sport er langvarende, og sitrusaktig Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ah, okey. Den passer altså godt på sommeren? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Mhm, en veldig behagelig sommerlukt Lenke til kommentar
geil Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Typisk sommer, frisk sitrusduft. Fiken i bunn. Ikke akkurat revolusjonerende, men veldig behagelig sommerduft med fin varighet. Ellers har jeg troen på at Bvlgari Black skal fungere godt i sommer og. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kjøpte meg akkuratt Dior Homme. Meget bra. Åpningen er meget bra, synker litt mot midten, men siste timene er helt supre. Eneste jeg ikke liker er pudderduften som sitter i tøyet etter du har brukt den. Har et par casual dufter som jeg bruker om sommeren, men trenger tips til en sommerduft damene liker! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg har på meg Baldessarini Ambré og Armani Code nå. Jeg tror jeg liker Ambré bedre, og prisen er jo også lavere, så jeg kommer nok til å kjøpe den først. Virker på meg som om Code passer litt bedre til høst/vinter enn vår/sommer. På min hud sitter Ambré litt løsere også. Usikker på uttrykket her, men den ligger mer i luften, mens Code er veldig nær huden. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kjøpte meg akkuratt Dior Homme. Meget bra. Åpningen er meget bra, synker litt mot midten, men siste timene er helt supre. Eneste jeg ikke liker er pudderduften som sitter i tøyet etter du har brukt den. Har et par casual dufter som jeg bruker om sommeren, men trenger tips til en sommerduft damene liker! Mener du den er unisex, eller missforstod du spørsmålet mitt? (Mulig jeg utrykket meg uklart, men leter etter herredufter som faller i smak hos kvinner). Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 trenger tips til en sommerduft damene liker! Hadde dårlig tid da, så rakk ikke quote. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Code lukter bedre enn Ambré nå, ca. 7 timer etter påføring. Virker som om den har flere nivå enn Ambré. Om noen er interessert. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Akkurat kjøpt meg Ralph Lauren Polo Black Jeg er ikke glad i for søte eller de som lukter for mye sitrus, føler at det lukter "surt" Forresten, hvordan gjør dere det med deo + parfyme + aftershave? Nå har jeg lik deo og parfyme, tidligre brukte jeg en helt nøytral parfymefri og luktfri deo, og parfymen jeg følte for. Aftershave har for det meste blitt bare en fuktighetskrem med noe urteinnhold, men lukten er borte ganske fort. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bruker en antipersipirant som ikke lukter noe spesielt. Aftershave trenger jeg heldigvis ikke(har dårlig hårvekst, så trenger ikke barbere meg mer enn 2-3 ganger i måneden). Parfyme er så som så. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Antiperspirant og parfyme, enkelt og greit Lenke til kommentar
Noble Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fikk akkuratt en prøve av VERSACE MAN EAU FRAÎCHE i posten. Begynnelsen var altfor sterk, men etterhvert får jeg en meget behagelig citrusaktig duft. Forestillier meg at dette kan være en killer sommerparafyme. Misstenker though at denne kan være fake, noen som har prøvd denne som kan bekrefte? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 ^^^ Hvor fikk du sendt fra ? Var det sånn magasin deal eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå