Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)


Anbefalte innlegg

Forrige gang jeg skulle kjøpe parfyme fant jeg en veldig god internettside. De hadde utrolig mange ulike typer parfyme, og det var reviews fra personer som hadde kjøpt dem. Jeg tror de bare shipper til USA, men jeg leter i hovedsak etter reviews, så det hadde vært fint om noen har noen sider der jeg kan finne det.

 

Rotete kommentar dette her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pour Homme er vel nesten litt unødvendig og ha med, da det bare betyr "for men"?

 

Uansett, perfum eller eau de toilet fkm? Og noen troverdige linker som har brukbar leveringstid? Er så mange forskjellieg på amazon.

 

Har bare hatt eau de toilette. Jeg bestilte fra Amazon...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

pour Homme er vel nesten litt unødvendig og ha med, da det bare betyr "for men"?

 

"Pour Homme" fordi dere skrev Terre d'Homme ;)

 

2 poster over min ser du at fkm skrev det riktige, er nesten godt gjort å tro noe annet enn at jeg blingset fort med ordene når jeg skrev det.

Jeg snakker selvsagt om Terre d'Hermes, men da jeg quotet så jeg ikke at det var feilskrevet :)

 

Jeg kjøpte også pingleversjonen, men den lukter likevel veldig sterkt og varer lenge. Strawberrynet.com har jeg hørt at skal være greit å bestille fra.

Lenke til kommentar

En spray på hvert håndledd skulle holde, men du kan også ta bak ørene, og eventuelt på halsen.

 

Duft stiger, og det er best å påføre der huden er relativt tynn. Jeg tror - eller, det vil si, jeg trodde - at man skal tilføre parfymen på pulsårer, men han jeg snakket med på parfymeriet sa at han ikke merket noen forskjell. Du kan også ta direkte på klærne om du foretrekker det.

Lenke til kommentar

^En av dere må bytte avatar. Seriøst.

Hadde ikke halve forumet lik avatar som Charles Bass har nå for en stund tilbake da? : ) Det ar sikkert ike halve, men jeg syntes jeg så den litt overalt : p

 

Og, AnewZ, jeg tror kanskje du glemte å sjekke hvilket emne du postet i... Ikke det at jeg er mer on-topic, men altså

Endret av Chikamaharry
Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg med noen parfymetips?

 

jeg skal reise tilbake til storbritannia og tilbake til studiene neste uke og etter som at jeg for første gang på 5 år ikke har fått noen parfyme til jul så må jeg vel kjøpe meg en selv.

men etter som at parfymeavdelinga på taxfree er like stor som spritavdelinga så trenger jeg noen tips på hva jeg skal lete etter.

 

hvordan lukt jeg leter etter vet jeg vel egentlig ikke helt, men det kan sikkert hjelpe folk litt på rett spor: jeg er en gutt/mann 20(snart 21), jeg liker ikke å lukte som om jeg vasker meg i parfyme liksom så ikke den sterkeste sorten. har ikke sansen for skarp frukt/blomsteraktig lukt men vil heller ha noe litt mer modent uten at det lukter middelaldrende businessmann av meg.

 

håper at noen i alle fall kan komme med noen tips til hva jeg kan se etter :)

Lenke til kommentar

Burberry London kanskje? Litt mørk, krydret lukt, så passer godt til høsten og vinteren.

Ellers kan du prøve deg på YSL La Nuit de L'Homme, og du kan også se på vanlig YSL L'Homme. Ellers skal vel Gucci sin Gucci Pour Homme være ganske god, samme gjelder Terre D'Hermes. Spørs jo litt hvordan de ender opp med å lukte på deg, spray litt på deg selv og lukt på den. Du kan også lese litt reviews på basenotes.net for å se litt hvordan de beskrives og oppleves av andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...