Kavinsky Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den er meget god, C. Bass! Er også veldig glad i "Gucci" by Gucci. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lacoste Challenge! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Øh... Gjenopplivning igangsatt. Jeg er ute etter en ny parfyme, til bruk vinter/høst. Tips? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lacoste Pour Homme (Grå) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Billig: Polo Ralph Lauren Explorer Dyr: Terre d'Hermes Ikke kjøp Lacoste med mindre du vil lukte det samme som 98 % av norges ungdomsskoleelever. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva faen? Omtrent alle jeg kjenner bruker IKKE lacoste Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lacoste er og forblir mainstream, også når det kommer til parfyme Fkm, vet du om noen kjeder som selger Terre d'homme? Såg det var flere som anbefalte den, så tenker å sjekke den ut. Viss ikke får jeg nesten bare bestille blindt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg bestilte min på nettet. Det minner meg faktisk på at jeg må bestille en ny, lol.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gidder vel ikke anbefale en nettbutikk også når du først er i gang ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg bestilte på Amazon. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Hey, er på utkikk etter en parfyme jeg ikke husker navnet på. Det jeg husker er at den var forma som en Cigar, den var ganske stor og var vel gjennomsiktig brunt glass tror jeg. Øveste delen var et lok man tok av oppå det lokket sto det ''Cuba'' eller noe. Endret 21. desember 2010 av TheNarsissist Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 http://tinyurl.com/36ozoxs Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg prøvde Baldessarini Ambré i dag, og jeg synes den er utrolig god. Den skal jeg kjøpe så fort som mulig. http://parfymeshop.no/baldessarini-ambre.html EDIT: Jeg tror muligens ikke parfymen i linken er den jeg forsøkte. Den var mørkere, så vidt jeg husker. EDIT2: Det er forresten mulig det er rett. Det var iaf Baldessarini Ambré, og tydeligvis er det bare en EdT i serien, så det må være den. EDIT3: Er http://parfymeshop.no/ trygt? Endret 22. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Lacoste er og forblir mainstream, også når det kommer til parfyme Fkm, vet du om noen kjeder som selger Terre d'homme? Såg det var flere som anbefalte den, så tenker å sjekke den ut. Viss ikke får jeg nesten bare bestille blindt Den parfymen lukter rett og slett jævlig godt og du bør ikke være redd for å kjøpe den blindt. Kjøpte den på Gardermoen idag etter å ha lest endel på basenotes og funnet en del aktuelle. Synes kanskje den er litt tung til å bruke hver dag, men den er fin fest og spesielle anledninger. Fikk også La nuit de L'Homme av min mor da jeg kom hjem Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen i Norge som selger Bal á Versailles? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Silkepinne: Kjøpte du perfum eller eau de toilet? Må nesten kjøpe den. Noen som vet om noen gode steder som selger den? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er det Terre d'Hermes pour Homme alle skryter av, under navnet Terre d'Homme, fordi jeg finner ikke noen Terre d'Homme.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Er det Terre d'Hermes pour Homme alle skryter av, under navnet Terre d'Homme, fordi jeg finner ikke noen Terre d'Homme.. Ikke alle Jeg bruker (selvfølgelig) det korrekte navnet Edit: Ja, det er snakk om Terre d'Hermes. Endret 23. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Unnskyld. Alle unntatt deg Takk, tenker jeg prøver den da Edit: unødvendig spørsmål borte Endret 23. desember 2010 av Noburu Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 pour Homme er vel nesten litt unødvendig og ha med, da det bare betyr "for men"? Uansett, perfum eller eau de toilet fkm? Og noen troverdige linker som har brukbar leveringstid? Er så mange forskjellieg på amazon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå