Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Okei, drar til utlandet på fredag, og ett parfymekjøp er obligatorisk. Lenge siden jeg har oppdatert meg i denne verden, og lurer på om noen har noen gode å anbefale?

Kan ta ett par lukter jeg liker, for at dere skal ha noe å gå etter.

YSL - L'Homme (Har også Summer Edition)

Chanel - Homme

Burberry - London

Clinique - Happy

Lacoste - Pour Homme

Har også Diesel - Fuel For Life, men liker den ikke. Så den er bare å utelukke.

Er i utgangspunktet ute etter en hverdagslig parfyme, som ikke er for tung. Bør lukte maskulint og friskt.

Endret av El Matador
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har tips til en parfyme til meg? Er en gutt på 18 år.. :)

Har brukt Lacoste. Også den grå deodoranten til Hugo Boss.

Syns den hugo boss`en lukter veldig godt. Mandig!

Men har lyst til å prøve en sprayflaske av Boss. Men etter det som jeg har fått med meg, så er det noen å velge mellom. Hvilken syns dere lukter best? :)

PS. Har brukt denne før: http://www.twenga.co.uk/offer/46203/8815968073211218234.html

Noen som vet om den finnes i akkurat samme lukt i parfymeflaske?

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar

Diesel - Fuel for life, er dritgod :D lett og litt søt på en måte, men ikke for søt.

350,- for 30ml elnoe, men det var verdt det ;D

Har fått mange gode tilbakemeldinger fra jenter på den

Abercrombie & Fitch'en er også god :) husker ikke hva den heter, men den lukter litt tyngre igjen.

tæhæh

Lenke til kommentar
Diesel - Fuel for life, er dritgod :D lett og litt søt på en måte, men ikke for søt.

Har den samme Diesel parfymen jeg også. Og 30 ml. Jeg synes den lukter litt tungt jeg da. Og kanskje litt for mye for meg. Men har fått gode tilbakemeldinger av jenter på den jeg også :)

Lenke til kommentar

Har den samme Diesel parfymen jeg også. Og 30 ml. Jeg synes den lukter litt tungt jeg da. Og kanskje litt for mye for meg. Men har fått gode tilbakemeldinger av jenter på den jeg også :)

Ja, mulig at det søte gjør den litt tyngre, men jeg syns den virker meget fint, og at jentene liker den er jo et herlig stort plus :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Brukte Fuel for life tidligere! Mener å huske den var litt søt, men veldig god og og ikke for tung! Nå bruker jeg stort sett Lacoste Pour Homme. Syntes den er frisk, maskulin og ikke alt for kraftig. Merker jeg selv er litt lei den, men parfyme blir man fort lei uansett. Hender jeg bruker calvin klein Euphoria hvis det er veldig fint vær eller Van Gils puur + puur dusjsåpe hvis jeg dårlig vær ønsker en mer krydret lukt.

Endret av Nauz
Lenke til kommentar

Brukte Fuel for life for et par år siden, no good. Jeg ble bare tung i hodet og svimmel av den... Alt for tung synes jeg. Nå for tiden går det mest i Versace Pour Homme og Emporio Armani Attitude, men tipper jeg kjøper en ny en snart, de er nesten tomme.. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor tror alle at folk som kan lage klær, også kan lage parfyme?

Hvis det er meg du sikter til (Noe jeg antar), så bruker jeg dem utelukkende fordi de lukter godt, hva ellers? Kommer forresten ikke på noen "rene" parfymemerker nå i farten, eller har du et merke som oppfant parfyme, og derfor er alle andre kopier?

:p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...