Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Noen som vet om en god parfyme fra Gucci eller Armani? Gucci Pour Homme, noen som har erfaring med den? Armani Aqua Di Gio er dritgod. Ellers er YSL L Home er den beste manneparyfmen på markedet etter min mening Endret 9. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nope, etter det dem har på flyet. Har dessverre alt av de andre merkene. Et merke lager ikke bare en parfyme. Stor samling da. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 paco rabanne 1 million oh yeah Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Okei, drar til utlandet på fredag, og ett parfymekjøp er obligatorisk. Lenge siden jeg har oppdatert meg i denne verden, og lurer på om noen har noen gode å anbefale? Kan ta ett par lukter jeg liker, for at dere skal ha noe å gå etter. YSL - L'Homme (Har også Summer Edition) Chanel - Homme Burberry - London Clinique - Happy Lacoste - Pour Homme Har også Diesel - Fuel For Life, men liker den ikke. Så den er bare å utelukke. Er i utgangspunktet ute etter en hverdagslig parfyme, som ikke er for tung. Bør lukte maskulint og friskt. Endret 1. mars 2009 av El Matador Lenke til kommentar
Chuck_Bass Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har en smule med forskjellige parfymer. Kjøpte meg forleden en Versace parfyme, vet det ikke er den nyeste, men gud den smakte. Her har vi den! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Noen som har tips til en parfyme til meg? Er en gutt på 18 år.. Har brukt Lacoste. Også den grå deodoranten til Hugo Boss. Syns den hugo boss`en lukter veldig godt. Mandig! Men har lyst til å prøve en sprayflaske av Boss. Men etter det som jeg har fått med meg, så er det noen å velge mellom. Hvilken syns dere lukter best? PS. Har brukt denne før: http://www.twenga.co.uk/offer/46203/8815968073211218234.html Noen som vet om den finnes i akkurat samme lukt i parfymeflaske? Endret 7. april 2009 av elektroboy Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Diesel - Fuel for life, er dritgod lett og litt søt på en måte, men ikke for søt. 350,- for 30ml elnoe, men det var verdt det ;D Har fått mange gode tilbakemeldinger fra jenter på den Abercrombie & Fitch'en er også god husker ikke hva den heter, men den lukter litt tyngre igjen. tæhæh Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Diesel - Fuel for life, er dritgod lett og litt søt på en måte, men ikke for søt. 350,- for 30ml elnoe, men det var verdt det ;D Har fått mange gode tilbakemeldinger fra jenter på den Har den samme Diesel parfymen jeg også. Og 30 ml. Jeg synes den lukter litt tungt jeg da. Og kanskje litt for mye for meg. Men har fått gode tilbakemeldinger av jenter på den jeg også Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Diesel - Fuel for life, er dritgod lett og litt søt på en måte, men ikke for søt. 350,- for 30ml elnoe, men det var verdt det ;D Har fått mange gode tilbakemeldinger fra jenter på den Har den samme Diesel parfymen jeg også. Og 30 ml. Jeg synes den lukter litt tungt jeg da. Og kanskje litt for mye for meg. Men har fått gode tilbakemeldinger av jenter på den jeg også Ja, mulig at det søte gjør den litt tyngre, men jeg syns den virker meget fint, og at jentene liker den er jo et herlig stort plus Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan parfyme anbefales for menn? Jeg trenger en bra, som ikke er så dyr og som jeg lett kan skaffe meg... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bruker for Davidoff Coolwater dager med dårlig vær. Ellers gjør jeg alt jeg kan for å tømme Lacoste Essential, perfekt sommerduft, men begynner å bli rimelig lei den. Så skal klare å tømme den før turen til syden. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Diesel - Fuel for life, er dritgod lett og litt søt på en måte, men ikke for søt. 350,- for 30ml elnoe, men det var verdt det ;D Har fått mange gode tilbakemeldinger fra jenter på den Har den samme Diesel parfymen jeg også. Og 30 ml. Jeg synes den lukter litt tungt jeg da. Og kanskje litt for mye for meg. Men har fått gode tilbakemeldinger av jenter på den jeg også Brukte Fuel for life tidligere! Mener å huske den var litt søt, men veldig god og og ikke for tung! Nå bruker jeg stort sett Lacoste Pour Homme. Syntes den er frisk, maskulin og ikke alt for kraftig. Merker jeg selv er litt lei den, men parfyme blir man fort lei uansett. Hender jeg bruker calvin klein Euphoria hvis det er veldig fint vær eller Van Gils puur + puur dusjsåpe hvis jeg dårlig vær ønsker en mer krydret lukt. Endret 22. mai 2009 av Nauz Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Brukte Fuel for life for et par år siden, no good. Jeg ble bare tung i hodet og svimmel av den... Alt for tung synes jeg. Nå for tiden går det mest i Versace Pour Homme og Emporio Armani Attitude, men tipper jeg kjøper en ny en snart, de er nesten tomme.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvorfor tror alle at folk som kan lage klær, også kan lage parfyme? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvorfor tror alle at folk som kan lage klær, også kan lage parfyme? Betyr det at du mener at folk som kan lage klær automatisk ikke kan lage parfyme? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvorfor tror alle at folk som kan lage klær, også kan lage parfyme? Hvis det er meg du sikter til (Noe jeg antar), så bruker jeg dem utelukkende fordi de lukter godt, hva ellers? Kommer forresten ikke på noen "rene" parfymemerker nå i farten, eller har du et merke som oppfant parfyme, og derfor er alle andre kopier? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Armani Aqua Di Gio Armani Remix Chanel Allure Homme De bruker jeg atm ^^ Synd at Armani City Glam ble tatt ut av markedet.. sinnsyk god lukt på den Endret 22. mai 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har lyst å teste YSL Pour Homme. Nokon som har erfaringar med denne? Er ikkje interessert i å lukte som ein 55 år gammal kontorarbeidar. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 YSL La Nuit de L'Homme, er den jeg bruker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå