DuckDuckGoose Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ingen som kan ta folk for og være medlem på Norbits, siden er ikke ulovelig! Hvorfor er alle så redd for å bli assosiert med Norbits da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi de har lastet ned piratkopiert matriell rengner jeg med? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ingen som kan ta folk for og være medlem på Norbits, siden er ikke ulovelig! Hvorfor er alle så redd for å bli assosiert med Norbits da? Det er jo det jeg prøver og si! Jeg har en bruker på Norbits, jeg er ikke redd for og si det! No big deal! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ingen som kan ta folk for og være medlem på Norbits, siden er ikke ulovelig! Hvorfor er alle så redd for å bli assosiert med Norbits da? Det er jo det jeg prøver og si! Jeg har en bruker på Norbits, jeg er ikke redd for og si det! No big deal! Men er det ikke forskjell på å gjøre tilgjengelig ulovlig materiale og det å faktisk benytte seg av muligheten til å anskaffe seg ulovlig materiale? Hvis det ikke er ulovlig å hoste trackere, så må det da vel være ulovlig å benytte seg av trackere? Eller er det bare de som legger ut trackere som er piratene og ikke de som benytter seg av de? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ingen som kan ta folk for og være medlem på Norbits, siden er ikke ulovelig! Hvorfor er alle så redd for å bli assosiert med Norbits da? Det er jo det jeg prøver og si! Jeg har en bruker på Norbits, jeg er ikke redd for og si det! No big deal! Men er det ikke forskjell på å gjøre tilgjengelig ulovlig materiale og det å faktisk benytte seg av muligheten til å anskaffe seg ulovlig materiale? Hvis det ikke er ulovlig å hoste trackere, så må det da vel være ulovlig å benytte seg av trackere? Eller er det bare de som legger ut trackere som er piratene og ikke de som benytter seg av de? Ingen er forbrytere før de laster ned/opp matriale de ikke har retighetene til... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ingen som kan ta folk for og være medlem på Norbits, siden er ikke ulovelig! Hvorfor er alle så redd for å bli assosiert med Norbits da? Det er jo det jeg prøver og si! Jeg har en bruker på Norbits, jeg er ikke redd for og si det! No big deal! Men er det ikke forskjell på å gjøre tilgjengelig ulovlig materiale og det å faktisk benytte seg av muligheten til å anskaffe seg ulovlig materiale? Hvis det ikke er ulovlig å hoste trackere, så må det da vel være ulovlig å benytte seg av trackere? Eller er det bare de som legger ut trackere som er piratene og ikke de som benytter seg av de? Ingen er forbrytere før de laster ned/opp matriale de ikke har retighetene til... Korrektus, og de av oss som kjenner til slike private trackersteder, vet også at man må laste ned/laste opp/dele nedlastet materiale for å fortsette å være brukere av slike nettsteder, hvis ikke blir man kastet på dør. Og dermed er alle som er medlemmer av f.eks. Norbits delaktige av spredningen av ulovlig materiale. Derfor tror jeg medlemmer av Norbits er redde for at allmenheten skal få vite at de er brukere av nettstedet. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ingen som kan ta folk for og være medlem på Norbits, siden er ikke ulovelig! Hvorfor er alle så redd for å bli assosiert med Norbits da? Det er jo det jeg prøver og si! Jeg har en bruker på Norbits, jeg er ikke redd for og si det! No big deal! Men er det ikke forskjell på å gjøre tilgjengelig ulovlig materiale og det å faktisk benytte seg av muligheten til å anskaffe seg ulovlig materiale? Hvis det ikke er ulovlig å hoste trackere, så må det da vel være ulovlig å benytte seg av trackere? Eller er det bare de som legger ut trackere som er piratene og ikke de som benytter seg av de? Ingen er forbrytere før de laster ned/opp matriale de ikke har retighetene til... Korrektus, og de av oss som kjenner til slike private trackersteder, vet også at man må laste ned/laste opp/dele nedlastet materiale for å fortsette å være brukere av slike nettsteder, hvis ikke blir man kastet på dør. Og dermed er alle som er medlemmer av f.eks. Norbits delaktige av spredningen av ulovlig materiale. Derfor tror jeg medlemmer av Norbits er redde for at allmenheten skal få vite at de er brukere av nettstedet. ALT på norbits er ikke ulovelig, så det er altså ikke ulovelig og være medlem på Norbits. PUNKTUM! Lenke til kommentar
Trondeo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Om du er medlem på Norbits, hvorfor omtaler du det i et åpent forum da? Motstrider reglene til Norbits det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå