kyllingvippen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 when you fucked grandpa did he tell you that he loved you? did he hold you till the sun did rise and did he look into your eyes and ask you to fellate him, and stick a finger or two in his ass he seems like a total asshole, grandpa is a total fucking asshole who would ever want a dirty, greasy finger in his ass? he rubs his dick in broken glass. when you fucked grandpa did he kiss you soft and tender? did he tie your hands behind your head and was it on your mother's bed and... (he seems like a total asshole, grandpa is a total fucking asshole who would ever want a dirty, greasy finger in his ass? he rubs his dick in broken glass) this is fucking stupid man, I can't believe you'd have sex with your own grandfather, I mean, you guys are related! What's he gonna do? Take out his false teeth and just leave them on the side of your bed? Man, you like to fuck him in the butt and have people come in and watch and mastrubate and cum all over the place, this is stupid. I hate you all. I'm not even gonna have sex with my mom tonight, this is stupid! I hate you. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ehmm ka skjedde her? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 æsj,du er bare udigg og lame kyllingvippen... det der er det kvalmeste jeg har sett, rediger det bort Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 den er jo best Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 (endret) de Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Det er litt sånn barnslig overtrøtt baby humor over de... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Minner meg om fjortisstadiet.. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 pleier ikke å shenga bestefaren min Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ikke jeg heller az plz, rediger bort Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Tåler dere ikke humor? Hva er galt med verden? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eg har ikke sagt at du skal fjernde den men eg sier at den suger. Kjedelig og lame. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Blink er noe konsentrert dritt! Eneste grunnen til at de er populere er at hver eneste drittunge som noen gang har plukket opp en gitar kan spille sangene deres.. Det er så synd på folk som liker >Blink. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Blink-182 STYRER!!! Eneste grunnen til at de er populere er at hver eneste drittunge som noen gang har plukket opp en gitar kan spille sangene deres.. Jeg kan ikke spille dem, og jeg har plukket opp en gitar engang, tror jeg.. :wink: Ok, så er de kanskje ikke så rå på gitar, men Travis Barker er DRITBRA på trommer! Og det er etter min mening noe av det beste med Blink. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Eg har ikke sagt at du skal fjernde den men eg sier at den suger. Kjedelig og lame. Har du hørt orginal sangen da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Nope men eg regner med at den er veldig rockete med gitarer og greier. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Nope men eg regner med at den er veldig rockete med gitarer og greier. Nope, den er rolig og ... ... søt Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har du den på mp3 elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå