Gå til innhold

Chess HTC Touch, Automatisk EDGE?

Anbefalte innlegg

Jeg er en lykkelig eier av en HTC Touch kjøpt gjennom chess... bare en ting som ergrer meg, det er EDGE funksjonen, den aktiverer seg støtt og stadig for å oppdatere værmeldingen... er det noen som helst mulighet for å deaktivere automatisk oppkobling?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en lykkelig eier av en HTC Touch kjøpt gjennom chess... bare en ting som ergrer meg, det er EDGE funksjonen, den aktiverer seg støtt og stadig for å oppdatere værmeldingen... er det noen som helst mulighet for å deaktivere automatisk oppkobling?

På forhånd takk

Dette har ingen ting med operatøren din å gjøre, men det er en innstilling du kan forandre selv. Om du ikke finner ut av det kan du lese brukermanualen (!) eller spørre i den SVÆRE tråden om HTC Touch:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1920

Selv kjører jeg en av de "hjemmelagete" ROM/operativsystem som har egne programmer som håndterer værfunksjonen med utvidet funksjonalitet. Derfor husker jeg ikke helt hvor du forandrer på denne funksjonen i orginal ROM/operativsystem.

Tobias

Lenke til kommentar

Er fullstendig klar over manual, tråden og hjemmelagde "ROM"/OS systemer.

Når den kobler seg opp så står det "trykk instillinger for å endre tilkoblings muligheter", her finnes det ingenting som heter endring av automatisk oppkobling.

Ellers en herlig mobil/pda.

Lenke til kommentar
Er fullstendig klar over manual, tråden og hjemmelagde "ROM"/OS systemer.

Når den kobler seg opp så står det "trykk instillinger for å endre tilkoblings muligheter", her finnes det ingenting som heter endring av automatisk oppkobling.

Ellers en herlig mobil/pda.

Trykk navnet på byen din (fra vær-aplikasjonen, der du velger byen din)/Menu/Weather Options/ta vekk begge hukkene for "Automatic Download".

Se manualen, kap. "Kom i gang: Vær" side 28 og 29:

http://www.htc.com/support/support_htctouch.htm#

Tobias

Endret av Tobias Abrahamsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...