MrCoolGuy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg begynner å lage masse topics nå, men anyways. Noen tips om Hvilke baner som er best for å klare: Killing Frenzy, Maybe Next Time Buddy og Two For One? De er de eneste jeg mangle for å få 1000/1000. HJELP!! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Maybe Next Time Buddy kan du lett ta med en venn i en vanlig MM-match, dere må bare være på forskjellig lag. Two For One er klart best på Snowbound. Finn Laseren og stell deg på yttersiden av den svære skjolddøren ved den "garagelignende" nedgangen. Flott forklaring hva? Det kommer ofte flere folk løpende i en av de tre veiene ned og da er det lett å plukke ned et par med laseren. Killing Frenzy er vel bare å få 10 kills på rad uten å dø i Lone Wolves, burde da gå greit. Er vel ikke et map som er direkte best til dette, men personlig får jeg alltid bra runder på Guardian (som er vanlig å få i LW). Og btw, vi har et Halo-forum. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 tips maybe next time buddy fikses lettest på rumbel pit. på en bane med kjøretøyer så klart Lenke til kommentar
Creamypeanutpanda Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg begynner å lage masse topics nå, men anyways. Noen tips om Hvilke baner som er best for å klare: Killing Frenzy, Maybe Next Time Buddy og Two For One? De er de eneste jeg mangle for å få 1000/1000. HJELP!! Hvis du er ute etter "killing Frenzy" kan du jo ta en litt sleip en... Campe med en shotgun på the pit inni sverdrommet Maybe next time buddy, kan du som sagt, bare ta med en venn i rumble pit. Two for one handler mye om flaks. Jeg fikk den selv i Infection under halloween:D Men jeg vil anbefale snowbound i undergrunnen. Kan bli litt trangt der vet du, og bare lad opp laseren når du ser to stykker som skal til å gå i nærkamp;) Lykke til Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 two for one fekk eg under haloween ego på last resort (kan vanligvis ikkje spillast på vanlig lone wolf), triplekill med sverd fekk eg på swords på snowbound og vis du ikkje allerede har triple kill så får du vel den o. overkill allså 4 kills med maks 4 sec mellom kvar kill. dena fekk eg i king of the hill på narrows (den långe bannen der det er to mancanonar på kvar side av banen og ein svær bru i midten) killing frenzy fekk eg ganske tidligt på the pit, men denne har vel mest å si kor utholdene du er og om du er flink med våpen og å søke dekning. anbefale the construkt og campe med sverd med den store liften og ta med buble shield. den der du ska boarda eit kjøretøy etter at den allerede er boarda er vel best på snowbound der er det lett å kjøre den fast før du blir kasta av. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 two for one fekk eg under haloween ego på last resort (kan vanligvis ikkje spillast på vanlig lone wolf),triplekill med sverd fekk eg på swords på snowbound og vis du ikkje allerede har triple kill så får du vel den o. overkill allså 4 kills med maks 4 sec mellom kvar kill. dena fekk eg i king of the hill på narrows (den långe bannen der det er to mancanonar på kvar side av banen og ein svær bru i midten) killing frenzy fekk eg ganske tidligt på the pit, men denne har vel mest å si kor utholdene du er og om du er flink med våpen og å søke dekning. anbefale the construkt og campe med sverd med den store liften og ta med buble shield. den der du ska boarda eit kjøretøy etter at den allerede er boarda er vel best på snowbound der er det lett å kjøre den fast før du blir kasta av. Når det gjelder Overkill så fikk jeg den ved å ha minigunen på the pit og ventet på folk som skulle ta hillen (King of the Hill) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 tips maybe next time buddy fikses lettest på rumbel pit. på en bane med kjøretøyer så klart Nja, det blir litt vanskelig. Ja, siden det er umulig, da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 For å få maybe next t. b. :Spill en lonewolf. Spill snowbound eler isolation. Skyt på en fyr til han mister skjoldet og la han boarde deg. Så hvis jeg husker riktig så kan du bare drepe han og så sette deg inn igjen, du må ikke boarde (tror jeg). Et velplassert BR skudd fikser jobben lett. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) du må ta tilbake kjøretøyet som du ble boardet fra innen 10 sec. det vil si ved å boarde tilbake, dreper du han og setter deg inn etterpå for du ingenting. bare spill med en kompis på rumbel pit og rig hele opplegget! doooooooh! som eg sa lett. Endret 27. februar 2008 av 3000 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Veldig mange som er hjelpsomme med å skaffe hverandre achievements når dere kan snakke sammen rett før kampen begynner! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Veldig mange som er hjelpsomme med å skaffe hverandre achievements når dere kan snakke sammen rett før kampen begynner! mange ja, men ennå flere som ikkje gidde å hjelpa i de heila tatt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 du må ta tilbake kjøretøyet som du ble boardet fra innen 10 sec. det vil si ved å boarde tilbake, dreper du han og setter deg inn etterpå for du ingenting. bare spill med en kompis på rumbel pit og rig hele opplegget! doooooooh! som eg sa lett. Fremdeles vanskelig. For ikke å si umulig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Fremdeles vanskelig. For ikke å si umulig. Det er det vel ikke. Bare å stage hele greia på f.eks Snowbound, med ghosten. Håper du var ironisk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tror han mener dette: rumble pit er ikke det samme som lone wolf, og man kan ikke få achievements når man ikke spiller ranka dvs rumble pit... Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 'Maybe next time buddy' har ikke noe krav om å utføres i ranked PL. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tror han mener dette: rumble pit er ikke det samme som lone wolf, og man kan ikke få achievements når man ikke spiller ranka dvs rumble pit... Riktig. Var litt sånn glupsk der, vettu. Kan bare få achievements via Lone Wolves, og da kan man ikke være flere i party. Må sweet-talke med hvem enn man måtte bli matchmade med. Tipper det hadde blitt vanskelig å overtale en gjeng med 12 år gamle amerikanske gutter til å samarbeide, men. 'Maybe next time buddy' har ikke noe krav om å utføres i ranked PL. Ikke det? Var helt sikker på at man bare fikk via Lone Wolves, men. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg sjekka achievementen, og det stod faktisk ikke noe om at det måtte være ranka, i motsetning til de andre. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tror han mener dette: rumble pit er ikke det samme som lone wolf, og man kan ikke få achievements når man ikke spiller ranka dvs rumble pit... Riktig. Var litt sånn glupsk der, vettu. Kan bare få achievements via Lone Wolves, og da kan man ikke være flere i party. Må sweet-talke med hvem enn man måtte bli matchmade med. Tipper det hadde blitt vanskelig å overtale en gjeng med 12 år gamle amerikanske gutter til å samarbeide, men. 'Maybe next time buddy' har ikke noe krav om å utføres i ranked PL. Ikke det? Var helt sikker på at man bare fikk via Lone Wolves, men. Ehm jo Men det finnes jo et triks da. Om du har en kompis boende i nærheten, kan dere begge trygge på start matchmaking samtidig mens dere chatter over micen. Har prøvd det noen ganger, funker fett, men har aldri fått noen achivements fra slikt. Vi bare forteller hverandre hvor fienden er ^^ Men som oftest funker det ikke... =/ Lenke til kommentar
3000 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hør nå her fra en som VET ikke tror eller antar. maybe next time buddy må ikke utføres i lone wolf men kan og taes i RUMBEL PIT! UNRANKED! dette vet eg siden eg har FAKTISK har gjort det selv. og ja det står på achievments listen at den ikke må være ranked. invite en kompis og fin dere en bane med kjøretøyer fx. snowbound. og ferdig deal, gjort på 3sec. Endret 29. februar 2008 av 3000 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hm, jeg fikk den på lone wolfs, menmen. Trodde alle MP achivements i Halo3 var på lone wolfs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå