Nimzo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg bruker denne:http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=T...n=Vifte+%2F+CPU Funker perfekt på min Xp2400+ som er klokket til 2201Mhz (176 x 12.5) Ikke er den dyr heller. Min cpu ligger på 39" Idle har aldri hatt den over 50" 8) I produktbeskrivelsen står det: opp til 1.4 GHz, Athlon XP 2100+ Likte designet på denne vifta, og den var ikke for stor, men kan ikke skjønne at den funker på enoverklokket 2400+?? Hvor mange vifter har du ellers i kabinettet ditt, og hva er normal tempraturen i kabinettet og romtempraturen? Lenke til kommentar
Sokrates Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Noen som vet åssen det går med mist silent twin og asus A7N8X deluxe. Blir det plass problemer der? Jeg tror det kommer til å passe, men sjekk det opp med webshoppen/butikken du skal kjøpe fra. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg kjører med en Delta 60 mm vifte. Den bråker normalt ca 54 desibel. Kjøp den og sett på regulator.F Fynker fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå