Gå til innhold

iPhone elle ikke?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om jeg burde kjøpe iphone nå? Jeg vil ha en billig telefon! Og iPhone er ganske billig i usa. Men bør jeg kjøpe en nå siden det kommer jo så mange nye bra telefoner fra andre merker. Hva synes dere? Kjøpe iPhone eller?

- aBergman :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp iPhone hvis du har lyst til å prøve noe annerledes, både positivt og negativt. Den er slettes ingen billig telefon, og andre merker har mye rimeligere telefoner. Det vil alltid komme nye telefoner, stadig med bedre funksjoner og finesser. Her må du nesten bare bestemme deg for om du skal kjøpe eller ikke, følge med på markedet en måned eller to, for så å gå for produktet du liker best.

Har du interesse for telefoner så kan kanskje iPhone være et fikleobjekt du kan leke med en stund, men se an dine behov.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ville tenkt på:

Hva skal du bruke den til? Du vil fort bli lagt merke til tror jeg vis du har en sikkert en del som vil spørre og titte på den hehe.

Musikk? vis du kjøper 16 gb versjonen har du masse av plass til musikk og litt film.

8 Gb versjonen er fin til litt musikk og kanskje noen små filmer.

telefon delen? Den har noen mangler som mms som noen bare må ha, personlig har jeg aldri brukt det. kanskje det er viktig for deg.

trådløse nettet til og surfe med? ganske gøy når du sitter i sofaen eller på bussholdeplassen eller et sted med internett.

Designet? Utrolig unikt og tøft design på iphone ingen i mine øyne kommer i nærheten

Merke?

Personlig mening: Jeg syns den er kjempe stilig og skulle gjerne hatt meg en selv. Har vurdert lenge selv og bestille enn via usa.

Jeg ville kjøpt en pappa er selv i tyskland nå og ba han lete etter en iphone til meg.

Du får tenke gjennom det er jo en del penger på en mobil.

Lenke til kommentar
Ville tenkt på:

Hva skal du bruke den til? Du vil fort bli lagt merke til tror jeg vis du har en sikkert en del som vil spørre og titte på den hehe.

Musikk? vis du kjøper 16 gb versjonen har du masse av plass til musikk og litt film.

8 Gb versjonen er fin til litt musikk og kanskje noen små filmer.

telefon delen? Den har noen mangler som mms som noen bare må ha, personlig har jeg aldri brukt det. kanskje det er viktig for deg.

trådløse nettet til og surfe med? ganske gøy når du sitter i sofaen eller på bussholdeplassen eller et sted med internett.

Designet? Utrolig unikt og tøft design på iphone ingen i mine øyne kommer i nærheten

Merke?

Personlig mening: Jeg syns den er kjempe stilig og skulle gjerne hatt meg en selv. Har vurdert lenge selv og bestille enn via usa.

Jeg ville kjøpt en pappa er selv i tyskland nå og ba han lete etter en iphone til meg.

Du får tenke gjennom det er jo en del penger på en mobil.

Tusen takk!Men greia er et at jeg har allerde en iPod touch 16 GB. jeg er veldig usikker. men finner nok ut det snart. Pappa kjenner en som kan kjøpe en i usa og så sende den. det koster tilsammen 3000kr eller noe sånt!

Jo, mange snakker om Jetcarrier? Hva er det? Du kan vel ikke bestille en iphone fra apple.com vis du ikke bor i usa?

Hjelp!!

Lenke til kommentar

Jetcarrier er et norsk selskap som gir deg en falsk amerikansk adresse som Apple kan sende telefonen til. Så vil de plukke opp telefonen og sende den til deg. Men jeg tror ikke du kan kjøpe en Apple uten å ha VISA-kortet ditt registrert på en amerikansk adresse, så da er du like langt.

3000kr er forresten veldig billig for en iPhone, de koster langt mer enn det på f. eks finn.no. Så hvis du ikke skulle bli fornøyd kan du glatt selge den videre.

Siden du har en iPod Touch allerede vet du _akkurat_ hva du får, så det blir helt opp til deg hva du vil ha. Jeg antar du liker touchen, og du også har en mobil med deg til alle tider, så kjøper du telefonen vil du ha en mindre ting i lommene. Kjøp 16GB-versjonen så slipper du å "miste" plass også.

Lenke til kommentar
Men vis noe går galt etter at du har hacket den! er det bare å resete hele iphonen da og da er den helt fin igjen..

jeg er litt redd for akkuratt det med hacking ogsånn har noen noe tips?

Ja, er vel hovedsakelig det. Spørs da, om det er om telefon funksjonen ikke fungerer, den crasher eller finner på sprell - det er bare å fikse på flekken!

Men om det er om du har kasta iPhonen i bakken, og skjermen er knust, da kan du ikke bare kjøre reset i iTunes "og vips". Nei nei nei!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...