Gå til innhold

Ett par spørsmål om PS3

herzeleid

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har alltid likt playstation siden jeg fikk meg ps1 for mange år siden. Hadde ingen konsoll forrige generasjon men fikk meg xbox360 for ett år siden og har kost meg masse med den. Nå tok den kvelden og selv om garantien ordner dette så fikk jeg en liten følelse av å være "lei" den. Synes jeg har fått med meg storspillene og Gears of War er for meg eneste eksklusive spillet som intereserer i "nærmeste" fremtid. Derfor vurderer jeg å selge xboxen og skaffe meg en ps3. Blu-ray sin seier gjorde ikke akuratt saken bedre :p

Derfor har jeg ett par spørsmål som jeg håper noen kan svare på:

Rister de nye kontrollene?

Noen utsikter for at det skal bli mulig å spille PS1/PS2 spill?

Ellers gode grunner til å bytte?

Takker på forhånd for svar her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvis jeg kjøper en ny nå får jeg med rumble?

Hvordan er det online? Kan man laste ned trailere og slikt som i xboxlive og er det noen planer for videoleie online?

De nye kontrollerene følger ikke med i de nåværende pakkene, men det kommer garantert eller så er det ikke vansklig å importere.

Du kan laste ned demoer, filmklipp og trailere og enkelte fulle spill + Ps1 klasikere. Det er forløpig ingen offesielle planer om filmnedlasting så langt jeg har sett, men det kommer nok når Homekommer.

Lykke til :)

Endret av Spec-ops-j
Lenke til kommentar

Sjekk ut Elkjøp eller Elprice for best pris, ligger på 3495,- på Elkjøp(i butikk).

Call of Duty 4 er et must.

Burnout Paradise hvis du liker bil kjøring.

Unreal Turnament 3 masse god skyting med mus og tastatur kompatabilitet og støtte for å laste ned og lage mods.

Ellers kommer det veldig ann på personlige preferanser, si hva du liker og vi kan sikkert anbefale noe ;)

Endret av Spec-ops-j
Lenke til kommentar
Playstation 3 80GB har bc men ikke like bra som 60GB sin, men det er jo så ,alle versjoner av Playstation 3 kan spille PS1 spill.

Jepp rumble i ny kontrollene de hete dualshock 3.

Ja kommer gode spill på Playstation 3 i år, Home skal visst nok v?re bra ikke glem play tv.

Må bare rette det, fordi 80 og 60gb(pal) har helt identisk bakoverkompatabilitet, den eneste som er anderledes er 60gb NTCS som har full bakoverkompatabilitet.

Lenke til kommentar

Skyte(random rekkefølge):

Cod4

Resistance

Graw 2(har ikke spilt, men har vel fått god kritik)

Rainbow Six Vegas 2 kommer snart

Uncharted(Stiller i en egen klasse sett med mine øyne)

Fotball:

Fifa 08/Pes08(Fifa har bedre flyt i selve spillet, men noen er veldig glade i Pes så de blir sidestilt)

Fifa Street har jo kommet ut, ikke at jeg aner hvordan det er :p

Bil:

Burnout Paradise

Motorstorm

GT 5 prologue(er ute i japan og det er veldig greit og importere)

Dirt

Annet:

Guitar Hero 3/Rock Band

Singstar

Eye of Jugement

Søk litt på disse titlene, se litt filmer om dem og velg deretter ut de som ser mest aktuelle ut.

Hvis du skal ha 1-2 bunnsolide titler:

Cod 4(Veldig bra offline, mesterlig Online)

Burnout Paradise (Godt offline, superbt online)

evt. Warhawk hvis du virklig vil spille Online

Eller Uncahrted Drake Fortune hvis du er interesert i utrolig god historie fortelling offline ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...