PantZman Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hei! Jeg har nå vært i betaen en stund og har for det meste spilt alene noe som begynner å bli litt kjedelig. Er det noen andre der ute som kunne tenke seg å spille sammen? Karakteren min heter "Laula" Er du i betaen kan du godt komme med navn på karakteren her så jeg eller andre kan legge deg til i friends list. Edit: Fjernet noe som kunne være brudd på NDA. Endret 26. februar 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 tror det er flere på betaforumet som faktisk er i beta kan spørre etter norske folk. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Var jo 100 stk herfra som vant beta key (her jeg fikk den og). Tenkte det kunne være morsomt å spille med noen herfra. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg var en av de 100 som vant en plass i betaen. men har enda ikke fått noe invite : ( Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 jeg var en av de 100 som vant en plass i betaen. men har enda ikke fått noe invite : ( Ga du riktig opplysninger da du meldte deg på? Sjekka mail? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) jeg var en av de 100 som vant en plass i betaen. men har enda ikke fått noe invite : ( Ga du riktig opplysninger da du meldte deg på? Sjekka mail? han har nok sjekka mailen flere ganger per dag etter han "vant" en spot som jeg selv ville ha gjort. Endret 25. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Kan jo være en annen person med samme navn som vant? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ja jeg er rimelig sikker på at jeg ga riktige opplysininger da jeg meldte meg på. Fikk en mail fra gamer.no den dagen de fortalte hvem de 100 heldige var, så jeg er nok den personen som har vunnet. Fikk aldri noen mail av funcom som bekreftet at jeg hadde vunnet tho, fikk dere det? Jeg har foresten fått invite til 2 tekniske betaer, men det er jo general beta jeg vant en plass i Endret 26. februar 2008 av Andre88no Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det vil si at du har allerede regget deg konto hos funcom betacenter. Har du forsøkt å laste ned/logge deg inn i generell beta? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fikk aldri noen mail av funcom som bekreftet at jeg hadde vunnet tho, fikk dere det?Jeg har foresten fått invite til 2 tekniske betaer, men det er jo general beta jeg vant en plass i kan man ikke bli innvitert til den generelle betaen om man har fått innvitasjon til teknisk beta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg fikk mail i dag om at jeg var plukket ut til technical beta førstkommende søndag. Eneste som er totalt drit er at jeg flytter til helgen, og trolig er uten nett . Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 De har vel begynt å gjøre endel tech beta kontoer om til generel beta kontoer såvidt jeg har forstått? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvordan funker egentlig en Tech beta, Gennerelt! ikke noe spesifikt fra aoc, war etc.. ikke noe nda stuff Er det slik at man prøver en spesiell ting en gitt tid? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det ligger litt i ordet egentlig. Technical beta: Spesifike tester som har som mål det å teste tekniske ting som servere og andre hardware relaterte ting f.eks. Usynlige ting som spillerne som regel ikke ser. General beta vil jo da være for alt annet som har med gameplay å gjøre. Ballansering av klasser, testing av quester osv, generelle ting som handler om spillet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) På den Technical beta, siden det er tider det står at man kan spille på. var vel 19.00 på lørdag ellerno. vil det si at man bare kan spille på det tidspunktet? eller kan man starte før? Tenkte kanskje det hadde vært greit å prøve seg litt fram i spillet for å se kort hvordan det var ( om det bare hadde vært på offline delen eller hva det måtte være ) Endret 27. februar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Shikaru, tror ikke du får logget inn før på søndag klokken åtte. Betaen er dog ganske massiv, så du bør absolutt ha lastet ned klienten og medfølgende patcher god tid i forveien. Lenke til kommentar
xist Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) jeg adder deg når jeg får tak i deg online. Endret 1. mars 2008 av xist Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 vet hvordan noen reagerer når man nevner nda, men syntes det burde nevnes før dette blir en hva heter du og når spiller du beta tråd.. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) På den Technical beta, siden det er tider det står at man kan spille på. var vel 19.00 på lørdag ellerno. vil det si at man bare kan spille på det tidspunktet? eller kan man starte før? Tenkte kanskje det hadde vært greit å prøve seg litt fram i spillet for å se kort hvordan det var ( om det bare hadde vært på offline delen eller hva det måtte være ) Det er to ulike typer tech beta. En som har èn test i uka som du nevner, og en som har èn test i måneden - i det siste mer intensivt. Serveren er ikke lenger oppe enn nesten 3 timer i denne testen, og brukes hovedsakelig for å stressteste serverne. Jeg er i den sistnevnte, håper vi i tech test blir overført til general beta snart. Endret 5. mars 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er du aktiv i den tekniske betaen så er det nok en god sjans for å bli overført til den generelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå