ftpman Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei, Som emnefeltet sier, er det noen som har en slik liggende. Trenger kun 2 stk så blir litt overkill å bestille en pakke fra elfa el.l. Er det noen som har noe slikt til overså og har lyst til å sende meg ett par (utgifter med frakt osv dekker selvsagt jeg) så hadde det vært supert. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hei, Som emnefeltet sier, er det noen som har en slik liggende. Trenger kun 2 stk så blir litt overkill å bestille en pakke fra elfa el.l. Er det noen som har noe slikt til overså og har lyst til å sende meg ett par (utgifter med frakt osv dekker selvsagt jeg) så hadde det vært supert. Kan se hva jeg finner på skolen i morra. EDIT: Hvis ikke jeg finner der skal jeg se på jobben på torsdag, haster det? Endret 25. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Haster ikke nei, har brukt noen år på å komme igang med restaureringsprosjektet så noen dager går fint det Driver og bytter deler i en LC Audio The End Mk 3.1 der ene kanalen "tok fyr" Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 du kan bestille småting fra elfa og få dem til å sende med brevpost. ta en telefon. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 du kan bestille småting fra elfa og få dem til å sende med brevpost. ta en telefon. Fant dessverre ingen motstander på 2.2ohm på skolen, men ser på jobben på torsdag. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Er på jobben nå, fant motstander på 2,21ohm/1% regner nesten med at det går bra ettersom de umulig er så nyaktige uansett. Send meg adresse på PM så sender jeg dem i en vanlig konvolutt Endret 28. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå