QBab Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok, jeg skal droppe en bombe her. Det bilder jeg postet tidligere i tråden, det var meg! Håhå, jeg er kunstneren bak det mesterverket. Tror det tok meg i under kant av 10 minutter å klashe det sammen i photoshop. Flott at noen lengre opp i tråden faktisk verdsetter det som profesjonell kunst også. Den som vil kan få kjøpe originalen for et par tusenlapper. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok, jeg skal droppe en bombe her. Om det bildet du postet tidligere i tråden: Tror du ikke at man kan enkelt se at det er laget i Photoshop (og til og med uten tegnebrett)? Når du sa at det var en kjent kunster trodde jeg du var ironisk. Og før noen skriker ut "og det sier du først nå, etter at han har avslørt seg!!!!?? OMG!! L00zzzzzzer84390!" så vil jeg peke på at jeg påpekte en viss forskjell i ferdighetsnivået for nesten et år siden: ... Ser du forskjell på ferdighetsnivået til kunstneren i førstepost og kunstneren jeg fant? I så fall hvilket liker du best? Jeg klarer ikke å se forskjell. Jeg ser helt klart forskjell. Flott at noen lengre opp i tråden faktisk verdsetter det som profesjonell kunst også. Den som vil kan få kjøpe originalen for et par tusenlapper. Problemet her er vel egentlig at du ikke har noen original, bare en lavoppløst bildefil. Jeg tror ikke akkurat at at det er jpeg-filene på hjemmesiden til Rikke Solem som går for 5000 kroner. QBab, etter min målestokk er du i ferd med å dumme deg ut. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 En vakker dag skal jeg selge photoshop"maleriene" mine for mange tusen, flekke ræv til kunstindustrien og leve i sus og dus på Kanariøyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå