Gå til innhold

Billedkunst: Abstrakt kunstner fra Trondheim

Anbefalte innlegg

Ok, jeg skal droppe en bombe her. Det bilder jeg postet tidligere i tråden, det var meg! Håhå, jeg er kunstneren bak det mesterverket. Tror det tok meg i under kant av 10 minutter å klashe det sammen i photoshop.

Flott at noen lengre opp i tråden faktisk verdsetter det som profesjonell kunst også. Den som vil kan få kjøpe originalen for et par tusenlapper. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg skal droppe en bombe her. Om det bildet du postet tidligere i tråden: Tror du ikke at man kan enkelt se at det er laget i Photoshop (og til og med uten tegnebrett)? Når du sa at det var en kjent kunster trodde jeg du var ironisk. :wallbash:

Og før noen skriker ut "og det sier du først nå, etter at han har avslørt seg!!!!?? OMG!! L00zzzzzzer84390!" så vil jeg peke på at jeg påpekte en viss forskjell i ferdighetsnivået for nesten et år siden:

...

Ser du forskjell på ferdighetsnivået til kunstneren i førstepost og kunstneren jeg fant?

I så fall hvilket liker du best? Jeg klarer ikke å se forskjell.

Jeg ser helt klart forskjell.

Flott at noen lengre opp i tråden faktisk verdsetter det som profesjonell kunst også. Den som vil kan få kjøpe originalen for et par tusenlapper. :)
Problemet her er vel egentlig at du ikke har noen original, bare en lavoppløst bildefil. Jeg tror ikke akkurat at at det er jpeg-filene på hjemmesiden til Rikke Solem som går for 5000 kroner. :roll:

QBab, etter min målestokk er du i ferd med å dumme deg ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...