qualbeen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kvinner uten BH får store pupper, og såklart gjelder dette også menn. Løp å kjøp Björn Borg bokser, og få svææært utstyr. Og bruk stramme klær ellers på kroppen, alle vet at man da automatisk blir slank! Om du fester beina i taket og henger opp ned et par timer om dagen, vil man også bli høyere. Tips til Oddvar Knus Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nå har jeg Googlet i et kvarter uten å finne noen kilder som støtter opp under denne påstanden. Å sove naken føles veldig befriende, og derfor hender det jeg sover uten en tråd på kroppen. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Meg du sikter til? Nei, jeg kødder ikke ... Sov i en seng på rundt halvannen meter, og til slutt ble jeg liggende "i klem" mellom fronten og bakdelen på sengen. Jeg ble derfor aldri mer enn rundt 150 cm, og har en svak krumming på kroppen siden jeg som sagt lå i klem (tenk på en finérplate som bøyes, den blir høyere på midten). Har her prøvd å illustrere dette med en fotorealistisk tegning i MS Paint, pleier ikke å sove med genser og bukse - men siden det også er barn på forumet, valgte jeg å tegne dette. Deg jeg siketer til ja.. Men herlighet, tar du på den en stram t-skjorte for ikke å bl feit?! Rareste jeg har hørt! Endret 27. februar 2008 av Zeoh Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Deg jeg siketer til ja.. Men herlighet, tar du på den en stram t-skjorte for ikke å bl feit?! Rareste jeg har hørt! Åpnet MS-paint, jeg også. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det mest hysteriske i denne hysteriske tråden er at visse personer ikke skjønte ironien i mange av svarene XD Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er da ikke så lett å se når folk kødder på den måten! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du kødder ? Meg du sikter til? Nei, jeg kødder ikke ... Sov i en seng på rundt halvannen meter, og til slutt ble jeg liggende "i klem" mellom fronten og bakdelen på sengen. Jeg ble derfor aldri mer enn rundt 150 cm, og har en svak krumming på kroppen siden jeg som sagt lå i klem (tenk på en finérplate som bøyes, den blir høyere på midten). Har her prøvd å illustrere dette med en fotorealistisk tegning i MS Paint, pleier ikke å sove med genser og bukse - men siden det også er barn på forumet, valgte jeg å tegne dette. BEST! :!: Er da ikke så lett å se når folk kødder på den måten! Jo... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg mener trådstarter er inne på noe: Vist vi tenker oss u land og land der de har som vane og gå med løse klær og helst ingen underbukse( om noen underbukse så er den veldig løs og ikke trang) Mange av disse landene, og folket som lever i dem har ikke brukt vestlige klær som boxershorts og old fashion truser over flere generasjoner som fks vi her i vesten / Norden har Jeg mener dette gjør at penis vokser mer i ung alder og utvikler seg som den skal, ingen har godt av trange truser/boxere og bleier fra tidlig alder. Det er jo bevist at trangt undertøy hemmer sædkvaliteten og i noen tilfeller gjør folk sterile Så hvorfor har noen større utstyr en andre? rett og slett på grunn av måten foreldre har kledd på barnet sitt fra ung alder , og at barnet beholder den løse og mer herlige stilen Jeg hater og gå med beklemt utstyr, føler at jeg tar livet av junior. Hemmer blodsirkulasjonen EDiT: Dette er jo bare en av mine selvtenkte teorier , men jeg mener den ikke er så veldig virkelighetsfjern Endret 28. februar 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor er kineserene små da? Fordi de går med så trange T-skjorter? Negere har stor kølle fordi de er negere, ligger i genene - akkurat som folk fra Russland ofte har høye kinnben, sma øyne og stor nese. Ikke rasisme eller noe slikt, fakta ... Og ja, jeg var ironisk - er 185 cm. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Gener har også mye og si men jeg mener man ikke kan unngå og ta med trangt undertøy i teorien Så er det nå ikke slik at hver eneste mørkhudet i verden ha stor kuk, og alle fra asia har liten. Om en japaner med gener for stor penis går med trangt undertøy hele livet og penis ikke vokser , er det da feil med genene eller undertøyet? Om broren til denne fiktive japaneren, har gått med løst undertøy hele livet og penis vokser seg stor, er det da genene eller undertøyet? Begge har her sterke gener for stor penis , men den ene har vært uheldig med valg av undertøy . Konklusjon : ? Endret 28. februar 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du skal gå med jævlig trang boxer for at ikke penis skal utvikle seg normalt! Men for all del: om man føler det er ubehagelig med trange boxere/bukser (blir klamt, kommer i klem, etc) så er det ingen som tvinger enn i å gå med slike klær... Tilslutt: vet ikke om det er sunt å være så fokusert på penisstørrelse at man bekymrer seg for boxere etc. Eller kanskje jeg bør omformulere meg: Hvis dette er din største bekymring, så er du egentlig ganske heldig Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg mener trådstarter er inne på noe: Vist vi tenker oss u land og land der de har som vane og gå med løse klær og helst ingen underbukse( om noen underbukse så er den veldig løs og ikke trang) Mange av disse landene, og folket som lever i dem har ikke brukt vestlige klær som boxershorts og old fashion truser over flere generasjoner som fks vi her i vesten / Norden har Jeg mener dette gjør at penis vokser mer i ung alder og utvikler seg som den skal, ingen har godt av trange truser/boxere og bleier fra tidlig alder. Det er jo bevist at trangt undertøy hemmer sædkvaliteten og i noen tilfeller gjør folk sterile Så hvorfor har noen større utstyr en andre? rett og slett på grunn av måten foreldre har kledd på barnet sitt fra ung alder , og at barnet beholder den løse og mer herlige stilen Jeg hater og gå med beklemt utstyr, føler at jeg tar livet av junior. Hemmer blodsirkulasjonen EDiT: Dette er jo bare en av mine selvtenkte teorier , men jeg mener den ikke er så veldig virkelighetsfjern Har U-landsfolk uvanlig store peniser? Jeg har absolutt ingen tro på at relativt trange boxere hemmer veksten, med mindre du bruker kysk laget av støpejern(?). Det som derimot hadde vært interessant, er om noen hadde prøvd dette med junior! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tråden bryt med retningslinjene for gjesteposting og innehar ikkje akkurat så mykje vitskapeleg dokumentasjon. Kvifor trådstarter har hengt seg opp i BB-undertøy er og ein mysterie. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg