Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vokser penisen mindre når man ligger å sover med trange boxere som bjørn borg enn store silkeboksere?

Gjest snøscooter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kom det ifra? "vokser penisen mindre når man ligger å sover med trange boxere som bjørn borg enn store silkeboksere?" :|

kanskje pga det er trangt og dermed presser den sammen slik at den har problemer med å vokse?

samme opplegget med folk som sier du får skjev penis hvis boxeren er trang.

uansett, svaret mitt er nei :) du får ikke det

Lenke til kommentar

Nyere britisk forskning viser at å sove uten noe form for undertøy kan føre til en penisvekst på så mye som 60%. Björn Borg boxere skal i enkelte tilfeller kunne føre til at penisen slutter å vokse, mens det i ekstreme tilfeller kan gå så langt som at penisen sakte, men sikkert krymper.

Lenke til kommentar
Nyere britisk forskning viser at å sove uten noe form for undertøy kan føre til en penisvekst på så mye som 60%. Björn Borg boxere skal i enkelte tilfeller kunne føre til at penisen slutter å vokse, mens det i ekstreme tilfeller kan gå så langt som at penisen sakte, men sikkert krymper.

kilde takk.

Lenke til kommentar

kilde takk.

Slenger meg på den! :)

Lenke til kommentar

Det må være noe tull. Link please.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på det er svensk forskning. Ikke britisk.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

kilde takk.

Dere skjønner vel at dette bare er tull?

Hvorfor skulle dette kun gjelde med Bjørn Borg boxere, f.eks.?

Lenke til kommentar

Husker jeg sov i en ganske liten seng da jeg var yngre, slik vanlig barneseng på drøyt halvannen meter. Dette hadde den langtidseffekten at jeg aldri ble stort høyere enn 150 cm. Jeg pleier også å ta på meg en trang T-skjorte som strammer godt over magen før jeg skal i familieselskap, der det fort blir mye kake og godsaker, for da kan jeg spise så mye jeg vil uten å bli feit.

Lenke til kommentar
Du kødder ?

Meg du sikter til? Nei, jeg kødder ikke ...

Sov i en seng på rundt halvannen meter, og til slutt ble jeg liggende "i klem" mellom fronten og bakdelen på sengen. Jeg ble derfor aldri mer enn rundt 150 cm, og har en svak krumming på kroppen siden jeg som sagt lå i klem (tenk på en finérplate som bøyes, den blir høyere på midten).

Har her prøvd å illustrere dette med en fotorealistisk tegning i MS Paint, pleier ikke å sove med genser og bukse - men siden det også er barn på forumet, valgte jeg å tegne dette.

post-112734-1204056214_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Haha, lekker tegning! :thumbup:

Men så slemme foreldre du hadde, som ikke ga deg ny seng!

Ja, jeg vet. Fikk ukepenger, men var tidlig utviklet - så fikk aldri råd til ny seng før det var for sent. :/

For å se positivt på det, så er jeg høyest i den lokale kortvokstklubben. Føler meg litt viktig når de andre dvergene spør: "Rekker du meg den ketsjupflasken der?" og peker på den nest øverste hyllen. Rekker ikke den øverste da ... :D

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...