marius90 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei, for en stund siden så kom jeg over en side som het Speadshirt.net, der kunne man designe egne klær, og der hadde de en del gaming/data motiver man kunne få på klærne. Men jeg så litt etterpå at de sender fra tyskland. Da ble jeg litt skeptistk for da ender det vel med en haug med tollavgifter osv. Så det jeg lurer på er noen norske nettbutikker som selger noe slikt? Trenger ikke være slik som på Speadshirt at man kan designe egne motiver, men jeg vil at klærna skal ha motiv(er) fra data/gaming verden. Er da snakk om Gensere og T-skjorter som dere sikkert forstod. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er noen her http://www.microplex.no/category.aspx?cat=205&mcat=c205 Ellers må du nok i de fleste tilfeller belage deg på å bestille fra utlandet og måtte betale moms og frakt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Thorsen, problemet er TOLL! det koster 100-200kr, da er t-skjorte ikke verdt å kjøpe likevel.. Bortkast. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Thorsen, problemet er TOLL! det koster 100-200kr, da er t-skjorte ikke verdt å kjøpe likevel.. Bortkast. Jeg har nå aldri måttet betale toll på klær fra utlandet (eller noe som helst annet for den slags skyld) bare 25% mva + gebyrer hvis verdien overstiger 200kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå