Gå til innhold

SE K810i - Utløserknapp virker ikke

Eärnur

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp kjøpt meg en Sony Ericsson K810i. Har kommet over et lite problem. Utløserknappen (den på høyre side av telefonen) virker bare til å aktivere kameramodus, men den fungerer ikke som utløserknapp, og jeg får altså ikke tatt bilder.

Har lest bruksanvisningen og alt det der. Det står at det skal gå an å trykke den inn i 2 trinn (1 til autofokus, 1 til utløser) men jeg merker bare et trinn når jeg trykker inn.

Noen har opplevd det samme, eller har noen tips & triks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppbevarer du mobilen mye i bukselommen? Problemet ligger i at K810i er som en støvsuger for innsamling av lo inn og under knappene. Jeg tør vedde for at det er en lo ansamling som "tetter" for selve bryteren. Standard problem på K810i, og generelt sett andre mobiler med knapper som ikke virker skikkelig..

Lenke til kommentar

Hei, takk for begge svar:)

Men hvis dere hadde lest innlegget mitt godt så hadde dere sett at jeg nettop har kjøpt mobilen, så det er nok ingen ansamlinger av lo under knappen.

Og jeg sa at knappen fungerer til å aktivere kameramodus, altså, selve knappen fungerer fint, men det er den fungerer ikke til å ta selve bildene:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...