AL3X Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Noen som kan si meg et bra hk for en Athlon XP 2400+ ? Vurderte Asus men de har flere forskjellige chipset ser jeg, noen som veit hvilket som er best? :-? Er'e sånn at en XP 2400+ tilsvarer en P4 2.4GHz (ytelsemessig)? Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Asus A7N8X Deluxe nvidia chipsettet denger via i tester 2400+ vs. p4 2,4 .. ja, de er nesten like (sjøl om alle som har p4 sier at den er mye raskere, of vica versa) Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Hm..ser bra ut..prisen er litt stiv da menneh :o Billigste jeg finner er 1268 kr.. Er man nødt til å ha Deluxe utgaven eller? Um..å ja..en ting til. Hvor overklokkings vennlig er det kortet a? Sjekka Asus siden men det sto lite om det der.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Ville heller kjøpt et Epox 8rda.. det koster litt mindre, og er mye bedre til overklokking. Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg er godt fornøyd med mitt A7N8X-Deluxe, men pass på og oppgrader bios till 1002. Men uansett forskjellen mellom standard og deluxe er på tilbehøret. Har ikke dual lan og firewire.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå