Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan glemme kjærlighetssorgen!


Anbefalte innlegg

Forsøkte og finne en tråd med tips til ting å gjøre om man skulle være så uheldig og få kjærlighetssorg, men fant ikke noen så da lager jeg denne.

 

Kan vel si at jeg har "en" nå, selv om den ikke er så ille da jeg var veldig forsiktig og prøvde og ikke legge så mye i det,(kanskje derfor det skar seg?!!) men det føles skikkelig dritt!

Noen har vel litt mer erfaring med dette og kan kanskje komme med tips til oss som kunne trenge det.

 

Jeg kjenner at det hjelper og være med venner. Da klarer jeg og la være og tenke på henne stort sett. Film hjelper også. Men jeg gruer meg skikkelig til og møte henne igjen! Liker henne enda..

 

Så tips ivei folkens ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist og høre :/

Vel nå skal du høre. Dette hjalp for meg, men tho, jeg likte en jente som ikke var i nærheten av og like meg men var gode venner, og jeg datt sammen da hun ble sammen med en annen kar. Vet ikke om du kan kalle det kjærlighetssorg men det som hjalp for meg, here it goes. Jeg viste om en annen jente som likte meg og jeg ga henne en sjanse, noe som selvfølgelig ikke funket MEN jeg glemte henne forrige fort.

Men du kan gi en annen kjærlighetssorg så er vel igrunn ikke og anbefale, men det er et tips.

Laters og lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_125

Det finnes ingen mirakelkur, det eneste som hjelper er å gi det tid. I mitt siste tilfelle flyttet hun jeg hadde sterke følelser for til en annen by. I tiden etterpå kjente jeg den velkjente følelsen dere sikkert kjenner til (Har ingen ord som spesifikt beskriver følelsen..), hvær gang jeg leste om noen med samme fornavn i avisen eller så noen/hørte/leste noe som på en eller annen måte minnet meg om henne. Etter en tid la jeg bevist bort bilder og ting som jeg hadde fått av henne slik at jeg ikke skulle bli påminnet om henne til stadighet. Nå har jeg kommet meg videre, men hun er naturligvis ikke glemt helt; det vil erfaringsmessig ta flere år for mitt vedkommende å komme fult og helt over jenter jeg har falt helt for. Mine råd er å distansere deg fra fysiske ting som kan minne deg om henne i hværdagen, det kan være noe hun har gitt deg, laget til deg eller som dere har til felles. (Dette gjelder ikke eventuelle barn dere har sammen. ;))Prøv så å være mye med venner og gjør aktiviteter som får tankene over på noe annet. I den fasen du er i nå er det ikke en god ide å gi deg helt hen til alle tankene som involverer henne, da sjansene for at følelsene blir enda sterkere er overhengene. Lykke til da, og 5-6 måneder er du sansynligvis over det værste, det går jo over =)

Lenke til kommentar
Trist og høre :/

Vel nå skal du høre. Dette hjalp for meg, men tho, jeg likte en jente som ikke var i nærheten av og like meg men var gode venner, og jeg datt sammen da hun ble sammen med en annen kar. Vet ikke om du kan kalle det kjærlighetssorg men det som hjalp for meg, here it goes. Jeg viste om en annen jente som likte meg og jeg ga henne en sjanse, noe som selvfølgelig ikke funket MEN jeg glemte henne forrige fort.

Men du kan gi en annen kjærlighetssorg så er vel igrunn ikke og anbefale, men det er et tips.

Laters og lykke til :)

 

Hm, har vert inne på tanken men synes det blir litt dumt for hennes del da.. Men hun er venninda så føler det blir litt dumt:S

Duret Matrix hos en kammerat igår så da glemte jeg hele greia under den. Så film hjelper bra.

Lenke til kommentar

5-6 måneder! Huff. Men det blir vel bedre og bedre? Nå føles det bare dritt..

 

-Nikken: Det er ikke helt meg. Er litt trangsynt når det gjelder sex, synes det er en ting man ha med den man føler er rett.

 

PepsiCo: Får prøve litt det tror jeg, hvis jeg finner ei potensiell;)

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Gjest Silje Marie

Hei! Jeg er ei jente på 15 år. Jeg hadde verdens nydligst kjæreste, og jeg elsker han forsatt av hele mitt hjerte.

Men i går slo han opp med meg, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 1 år og det er vanskelig for meg. Han bor 4 timer unna meg og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg dra ned til han, eller?

Nå har vi jo bare snakket på tlf, jeg har ikke sett han på en uke. Og jeg syntes egentlig at vi burde prata sammen ansikt til ansikt. dette er så vanskelig, det gjør vondt i hjertet. jeg hår dårlig med venner, og han var den jeg kunne fortelle alt til og støtte meg på. men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. jeg vil så gjerne ha han tilbake. men synts du jeg skal gi han tid, sånn at han kanskje savner meg. men det er så vanskelig. for jeg har så lyst til å snakke med han vær dag. jeg tror ikke hjeren min har godtatt at han hår gått fra meg. Jeg savner han så fælt.. hva skal jeg gjøre? La det gå en uke, også dra ned til han og prøve å være så positiv som mulig, eller skal jeg vise han at jeg er så lei meg som jeg virkelig er?

 

kos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...