MrCoolGuy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Ok det er sikkert mange som kommer til å kommentere på dette med argumenter som mile high club. Anyways, hvor ble det av Gaz på banen Game Over. Du ser at Ssgt Griffith og Price dør, men hva med Gaz?! Han er var der rett før broa falt sammen og plutselig er han ikke der. Endret 26. februar 2008 av psilocybe Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Han blir skutt av Hassad. (Tror det var navnet hans, the big bad boss som du skyter helt til slutt.) Edit: Satte det inn i spoiler i tilfelle det er noen som ikke har gjort ferdig spillet som kommer innom. Endret 25. februar 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Kanskje du MrCoolguy burde redigere postene dine litt, lage spoilers på den infoen du faktisk gir. Noe av det du nevner var med på å gi spillet den vrien og overraskelsen som var med til å heve singelplayer-delen opp til det store for meg. Jeg ville blitt rimelig sur av å lese det her først. Endret 25. februar 2008 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Førsteinnlegget er spoilerifisert og innlegg som tar for seg svaret er slettet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har spilt mot deg en gang Gaz, jeg og crimsondevil. Er vel en god stund siden nå. Men angående Gaz, han er jo med i epiologen? Er det ikke han som kaster pistolen til deg, etter Captain Price blir skutt? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har spilt mot deg en gang Gaz, jeg og crimsondevil. Er vel en god stund siden nå. Men angående Gaz, han er jo med i epiologen? Er det ikke han som kaster pistolen til deg, etter Captain Price blir skutt? Jeg trodde det var Price som kastet pistolen til deg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har spilt mot deg en gang Gaz, jeg og crimsondevil. Er vel en god stund siden nå. Men angående Gaz, han er jo med i epiologen? Er det ikke han som kaster pistolen til deg, etter Captain Price blir skutt? Jeg trodde det var Price som kastet pistolen til deg. Mulig, men det er jo Gaz som sier "We're going deep, and we're going hard" i High mile club? Så da må han jo ha overlevd? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har spilt mot deg en gang Gaz, jeg og crimsondevil. Er vel en god stund siden nå. Men angående Gaz, han er jo med i epiologen? Er det ikke han som kaster pistolen til deg, etter Captain Price blir skutt? Jeg trodde det var Price som kastet pistolen til deg. Mulig, men det er jo Gaz som sier "We're going deep, and we're going hard" i High mile club? Så da må han jo ha overlevd? High mile club? Jeg har Cod4 på ps3. Så har kanskje Xbox annet ekstra oppdrag elns? Endret 26. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Off-topic slettet. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Uansett etter at jeg spilte Game over enda en gang så så jeg følgende: Broa kollapser. Griggs blir skutt. Price ligger og drar seg. Så kommer Zakhaev og skyter en fyr i nakken foran deg. Jeg tror ikke det var Gaz. Hvorfor? Fordi han var på broen ved siden av deg da den kollapset. Ergo. Han kan ikke ha flyttet seg over 20 meter på 2 sekunder. Jeg tror at han var bak Price eller noe, for Price satt ved enden av brua bak bilen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har spilt mot deg en gang Gaz, jeg og crimsondevil. Er vel en god stund siden nå. Men angående Gaz, han er jo med i epiologen? Er det ikke han som kaster pistolen til deg, etter Captain Price blir skutt? Jeg trodde det var Price som kastet pistolen til deg. Mulig, men det er jo Gaz som sier "We're going deep, and we're going hard" i High mile club? Så da må han jo ha overlevd? High mile club? Jeg har Cod4 på ps3. Så har kanskje Xbox annet ekstra oppdrag elns? Det er det siste oppdraget på det flyet der du skal redde den VIPen, heter vel egentlig noe annet enn High Mile Club da det er navnet på achivementen? tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå