olopolo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei, jeg har grunnet skade ikke trent på nærmere et halvt år. Skal nå begynne å trene meg opp for fotballsesongen. Hvor skal jeg begynne? Basis styrke som kan trenes uten spesielt med apparater, og kondisjon er det viktigste. Hva skal jeg gjøre? Hvor mye skal jeg holde på? Hvor ofte er det fornuftig å trene, og hvor hardt? Jeg trenger desperat hjelp til noen enkle programmer jeg kan følge. Hvis noen kommer opp med noe kommer jeg ihvertfall igang igjen. Jeg veit ikke hvor mye effekt jeg har av å bare ta en joggetur uten mål og mening. Jeg ønsker meg noe fast og tilrettelagt som jeg bare kan følge. Håper virkelig på hjelp her =) Veit det virker idiotisk med dette her, alle kan vel trene sier du. Men jeg trenger hjelp til å komme igang. Mvh. K Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Ops, ser at denne ble postet feil, og muligens hadde gjort seg bedre i Trening og kostholds forumet og ikke på et underforum som stryketrening. Hadde satt pris på om mod flyttet innlegg. MvH. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå