Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bevegelig klump under kragebeinet

Gjest Fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet

Jeg har en klump på str. med en ert under kragebeinet jeg kan bevege. Den er litt øm, men ikke fryktelig. Jeg vet ikke om det har noe med at jeg brakk kragebeinet for ca. 1 år siden. Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en klump på str. med en ert under kragebeinet jeg kan bevege. Den er litt øm, men ikke fryktelig. Jeg vet ikke om det har noe med at jeg brakk kragebeinet for ca. 1 år siden. Hva kan det være?

Har hørt at det er et godt tegn om den er bevegelig. Godt mulig det er en fettklump. Men ta en tur til legen uansett

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet

Har hørt at det er et godt tegn om den er bevegelig. Godt mulig det er en fettklump. Men ta en tur til legen uansett

Godt mulig at det er en fettklump ja, men har mine tvil da min far har fettklumper over hele kroppen som ikke kjennes ut som den jeg har.

Hvis det ikke er en fettklump, hva kan det være da?

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet

Visste ikke at lymfekjerter var såppas bevegelige. Kulen sitter liksom under kragebeinet og jeg kan flytte det opp på kragebeinet om du skjønner ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...