Gjest Fortvilet Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har en klump på str. med en ert under kragebeinet jeg kan bevege. Den er litt øm, men ikke fryktelig. Jeg vet ikke om det har noe med at jeg brakk kragebeinet for ca. 1 år siden. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har en klump på str. med en ert under kragebeinet jeg kan bevege. Den er litt øm, men ikke fryktelig. Jeg vet ikke om det har noe med at jeg brakk kragebeinet for ca. 1 år siden. Hva kan det være? Har hørt at det er et godt tegn om den er bevegelig. Godt mulig det er en fettklump. Men ta en tur til legen uansett Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har en klump på str. med en ert under kragebeinet jeg kan bevege. Den er litt øm, men ikke fryktelig. Jeg vet ikke om det har noe med at jeg brakk kragebeinet for ca. 1 år siden. Hva kan det være? Har hørt at det er et godt tegn om den er bevegelig. Godt mulig det er en fettklump. Men ta en tur til legen uansett Godt mulig at det er en fettklump ja, men har mine tvil da min far har fettklumper over hele kroppen som ikke kjennes ut som den jeg har. Hvis det ikke er en fettklump, hva kan det være da? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis det ikke er en fettklump, hva kan det være da? Det er lymfekjerteler rundt stedet, og mest sannsynlig er det "klumpen" du føler. Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Visste ikke at lymfekjerter var såppas bevegelige. Kulen sitter liksom under kragebeinet og jeg kan flytte det opp på kragebeinet om du skjønner ;P Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Visste ikke at lymfekjerter var såppas bevegelige. Kulen sitter liksom under kragebeinet og jeg kan flytte det opp på kragebeinet om du skjønner ;P Det er ikke en absolutt. Endret 25. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 siden den er øm så er d ikke kreft (hvis du har vært inne på den tanken..) men som det sies her det er nok en lymfekjertel som er forstørret mye mulig pga kragebensbruddet. Men kom deg til legen så kanskje han kan titte på det og gi deg behandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå