ilpostino Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg har skiftet fra norsk utgave av Office 2003 til engelsk Office 2007. dette har ført til at jeg har Calendar og Inbox i mappevisning. før jeg gikk over eksporterte jeg alt til en PST-fil i Outlook 2003 for så å importere den i Outlook 2007. dette har ført til problemer når jeg har synkronisert Outlook og telefonen. alt på telefonen har blitt slettet da det ikke ligger noe i Calendar og Contacts men Kalender og kontakter. noen som vet hvordan jeg får slettet de engelske utgavene og tvunget Outlook til å bruke de norske utgavene istedenfor? Endret 25. februar 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er det noen grunn til at du ikke kan starte og bruke de engelske mappene? Under importen kan du velge spesifikt hvilke mapper du ønsker og flytte til mener jeg. Eventuellt kan du bare flytte manuelt. Det helt klart enkleste er og gå over til de standard engelske mappene. Det finnes sikkert også en MUI(multi language pack) til Office2007. Dersom du faktisk ønsker og bruke de dine gamle mapper(de norske) så går det og. Hvis det feks er en Nokia telefon du bruker så kan du i sync senteret velge hvilke mapper den skal synce(under avansert) Noe som er i hovedsak tiltenkt folk med flere kontaktlister/kalendere osv, men det går jo for det samme. Håper dette var noe til hjelp. Endring av standardmappene tror jeg krever reg hack osv... da hadde jeg satset på MUI istedet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 innboksen ghadde ikke vært noe problem å bruke den engelske versjonen på men jeg aner ikek hvordan jeg skal få lagt over eksisterende avtaler fra den norske kalenderen til den engelseke versjonen. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Når du importerer kan du importere bare kalender mappen til calendar mener jeg. Det er under siste valget av importen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 jeg løste det ved å eksportere den norske kalenderen som en iCalener for så å importer den i den "faste" kalenderen til Outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå