-MK- Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hver gang jeg kjøper meg ny mobil får jeg også med et nytt sett øretelefoner, men etter et par måneder mister jeg lyden i den ene proppen hva gjør jeg galt? dette har skjedd 3 ganger nå Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 mulig fordi du "måværemerforsiktigmedting" Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Dårlig kvalitet på ledning. Husk at det skal ikke så mye røsking til, typisk eksempel er at ledningen henger seg fast i ting (eks. i buss)da røskes det hardt i ledningen, og lyden forsvinner. Dette har skjedd med meg mangen ganger, I hate u portapro. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Er en svakhet i mini-jacken. LA meg gjette: det er på venstre siden lyden forsvant? Samme har skjedd meg tre ganger også. Om du klipper av enden på eldningen og kjøper ny kontakt på clasern så burde de funke igjen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du knekker kontakta i bøyen akkurat der den går inn i spilleren Kan nesten ikke si at det er noe anna enn brukerfeil gitt Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Er en svakhet i mini-jacken. Det er faktisk mini-usb har en slik en fancy HTC s710 Men det er på venstre siden lyden forsvant ja;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå