mxole Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hallo Har sett litt på noe skjermer, så så jeg en samsung 22", så lurte jeg på om denne kan være bra til spilling? Eller om det er noe bedre til den prisen ? Link til skjerm Endret 25. februar 2008 av mxole Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har ikkje prøvd den sjølv men den blir anbefalt på det varmeste. Spesielt til speling. Lenke til kommentar
mxole Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Okei Da går jeg for den Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du finner sikkert ein del tester både på norsk og engelsk. Lenke til kommentar
LWSR Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har samme skjerm og kan anbefales meget den har ingen etterslep og fargepanel er klart og fint , ingen død pixel heller.. kjøp den Lenke til kommentar
elnino2k Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Spør i denne isteden for å lage en ny jeg =). Skal kjøpe ny skjerm, ser at denne får mye bra kritikk men er ca 1 år gammel? Finnes det noe bedre på markedet pr i dag. Det jeg ser etter er: Gode farger. Lite etterslep(spiller hovedsaklig wow men bør også fungere ok til fps spill). Behagelig å se på over lengre tid(hjemmekontor). Har ingen problemer med Glossy-displays, hadde det på siste skjermen og veldig fornøyd. 1600x1200(skal kobles til min laptop og 1920x1200 er for mye i nyere spill enn wow). Pris helst under 3000kr. edit: 20" er også greit om det gir merkbart bedre bilde for penga. Endret 26. februar 2008 av elnino2k Lenke til kommentar
fflex Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har selv Samsung skjermen, og er knallfornøyd. Broren min kjøpte en LG skjerm her om dagen, og synes den er hakket bedre enn samsung. https://prisguiden.no/product.php?productId=86315 Endret 26. februar 2008 av fflex Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har også 226bw og synes den er veldig bra Ikke etterslep i spill eller noe... syntes fargene var litt rare i starten, men kalibrerte den og nå er den konge Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som vet hvilket panel 226BW-skjermene til Komplett har? Er det Samsungs? Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 du kan bare gjøre det ezy og gå for den som heter Samsung SyncMaster 226CW Deluxe Version, det er samme som BW skjermen, men garantert med samsung panel. se link: https://prisguiden.no/product.php?productId=76776 Eneste er at den er litt dyrere, men er jo kvalitet du betaler for =) Lenke til kommentar
operg Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvor mye bedre er Samsung-panelet enn de andre? Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vet ikke, men ettersom det er så stor etterspørsel, tror jeg det skal være et par hakk over de andre. Kanskje noen med erfaring kan svare bedre på det spørsmålet? anyone? Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Var ikke så veldig mye dyrere, så lenge man ikke kjøper fra Komplett, den CW versjonen. Men den er helt lik BW, bare med forbedringer, så å si? Endret 28. februar 2008 av Eryk Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Etter det jeg har hørt, er du 100% sikker på å få det beste panelet(samsung panelet) ved å kjøpe denne versjonen. Det går visst ann å få tak i valige BW skjermer med samsung panel, men da må du være heldig. Så hvis du vil være helt safe på at du får det beste, går du for CW versjonen. Om det er noen forbedringer ellers, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bare gikk for BW, jeg. Sitter på en tre-fire år gammel NEC 17" 1760NX, så det får ikke akkurat blitt verre. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Najs, skal ned på en butikk og se på skjermer i dag. Lurer på om jeg liker skjermer med glossy panel bedre. Vet om en expert butikk som har 226BW, så da får jeg(til en viss grad) testet den. Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har samme skjermen selv. Fungerer utmerket til spilling. Intet etterslep. Og førøvrig ingen pixelfeil heller på min skjerm i alle fall. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da har jeg fått 226BW, og er aldeles storfornøyd! Måtte imidlertid skru ned kontrast litt, men på 50% var det ypperlig. Finnes ikke etterslep, skjermen er helt superb. Vet ikke hvilket panel jeg har, men det gir jeg egentlig blanke i. Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Da har jeg fått 226BW, og er aldeles storfornøyd!Måtte imidlertid skru ned kontrast litt, men på 50% var det ypperlig. Finnes ikke etterslep, skjermen er helt superb. Vet ikke hvilket panel jeg har, men det gir jeg egentlig blanke i. Hvis du gidder vil jeg anbefale å kalibrere skjermen, ikke det at den ikke bra nok, men jeg gjorde det selv og ble veldig overrasket over hvor riktige fargene ble Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Åssen kalibrer man, hvilken software? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå